9 Ocak 2013 Çarşamba




BEN, SENDEN DEĞİL....
Yıktığım, Köprülerin...

Yaktığım, gemilerin...


Külünü, enkazını...


Sadece, avucumda, yüreğimde değil...


İliklerime dek bezenmiş liginde...


Ömrümde taşıyorum..!


Dönüp baktığımda şimdi, maziye...


Fark edip, anlıyorum ki...


Tüm çıplaklığı ve yürek yakıcılığıyla..


O gerçeği..!


Ben, senden değil..


Ömrümce, kendimden kaçıyorum..!


Evhamlar a, vesveselere....


Korkulara, pranga 'ılığım da...


Ben, senden değil...


Ömrümce kendimden kaçıyorum..!


Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ

Hildesheim / Almanya


02/01/2013


Saat;11_28

2 yorum:

  1. Tebrikler Mualla Hanım; uzun ömürlü olsun blogunuz.

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ediyorum Levent bey kardeşim...Çok memnun oldum..Yüreğinize sağlık..İyi geceler diliyorum.Selam ve sevgilerimle.

    YanıtlaSil

  ONDANDIR.. Bir sendin.. Bir de ben .. Hayat mektebinde , sınıfları geçemeyen.. Ondandır, adımızın ,''Baki '' ile ,'...