26 Ocak 2015 Pazartesi

BİR SEN…BİR BEN..,BİRDE MAVİ OLSUN …,



Mavi düşselliklere kapattım gözlerimi ..
Varlığın, mutluluk pınarım..
Nefesin, beni benden çalan ılık yel ... 
Kaplıyor taşarak ruhumdan..
En mahrem yerlerime dek ..
Tepeden, tırnağa ..
Tüm tenimi, bedenimi …
Sana kesiliyorum, sana …
Ben yittikçe bende, sen işgal ediyorsun..
Sana vurgun bu ömrü ..
Göz bebeklerime dolan siluetin ..
Göz kamaştıran, paha biçilmez incileri bile kıskandırıcı ..
Mukayese kabul etmezliğinde ..!
İhtişamın karşısın da …
Onlar, sönük kalıyor ….
Senin ….,
Derinliklerine dek,
Hücre, hücre davetkarlık ve albeni sinen ..
Nura kesen yüzünün, güzelliği karşısında..
Bırak uyandırma, dağınık kalsın..
Düşlerim, saçlarım, yatağım !
Melankoli ülkesinin, ılgıt, ılgıt güzelliğinde..
Senli gel- gitlerimde , sende kalayım, sende !
Bir sen..bir ben..birde, mavi olsun .
Ruhumda, sen dolu maviler uçuşsun !
Bir sen..bir ben..birde, mavi olsun .
Ruhumda, sen dolu, maviler uçuşsun !

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ
Altınoluk/Edremit
20/01/2015
Saat;21_55
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ONUN İÇİN , HİÇ BİLMEM , ELLERİNİN DOKUNUP OKŞAYIŞIYLA ,KOKUSUNU , ANNEMİN KOKUSUNU, ANNEMİN...! Derler ki '' Doğdun, doğalı , Hele ...