9 Şubat 2015 Pazartesi

AŞKIN NARINDA, YANA, YANA …!
Düşlerimdeydin ....
Düşürenim oldun ....
Düştün düşeli, cemreliğinde gönül bağıma …
Hükmedeli yüreğimin otağına ..
Sürdün savurdun beni, iklimlerden iklimlere …
Geceme ay-yıldız , gündüzüme güneşliğinle ..
Döndürdün aşk kirmanında, çevirdin renkten renge…
Doku dun ömrümü aşkın ebruli çile ipliklerinde …
Koyarak beni, halden hale ..!
Yüreğimin, yüreğinin ardı sıra sürülüp, savrulmuşluğunda ..
Düştün yadıma ..
Düşüncelerimin ve düşlerimin ..
Ömrümün, sana odaklanmışlığında ..
Düştüm, aşkın kör kuyularına ..
Şavkın düştü, suyuma ..
Aydınlandı ömrüm, nurunla ..
Aşkta çıraktım, yolda ham ..
Yandım, küle döndüm ..
Savruldum dört bir yana nefes,nefes,çığlık, çığlığa..
Aşkın narında ..
Pişip, yanmışlığımda ..
Yandım, od'unda ..!
Çalaplığımda, yollarına koyulmuşluğumla ..
Yürüdüğüm tüm yolların, sana çıkmışlığın da ..
Yürüdüm, aldırmadan el aleme ..
Hakkımda edilen, onca rivayete ..
İsmimle müsemmalıkla anılan, deli-divaneliğe ..
İçim kan ağlasa da, güldüm geçtim, senin uğruna !
Onca çileye, mihnete, zorluğa ..
Katlanmışlığımla, aşk uğruna …
Düştüm, divaneliğimle ardına ..
Sinemi kavuran, yüreğimi dağlayan korluğunda ..
Yürüdüm, yürürüm, yürüyeceğim daha da ..!
Hem yolunda, hem uğrunda ..
Aşkın narında, yana, yana ..!
Aşkın narında, yana , yana ..!


Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ
Altınoluk / Edremit
09 / 02 / 2015

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  ÇÜRÜYOR RUHLARIMIZ Varlığını yadsıyıp,kabul etmesekte.. Her zaman aramızda uçurumlar yaratan i, bizi bizden,sevgiden Dahası,birbirimizden ...