26 Nisan 2015 Pazar


AVAL, AVAL BAKIYORUM .... Ne işimmi var benim burada..? Kendinizi unutmacasına tapındığınız .. Şu,Kara Tanrılarınızın camında.. Kadın, bir garip..ben ne yapayım.. Aldı, tuttu, getirdi.. Aldırmadan miyavlamalarıma, elini-kolunu tırmalamama.. İşte bende tünedim sizin camlarınıza... Şaşkınlığımla aval, aval odanızda, dünyanızda.. Kalabalıktaki yalnızlığınızda .. Cam ardı sütre gerisi, pusulara yatıp.. Kendinize ırak, kendinize el olmuşluğunuza .. Kediliğimde şaşarak ve üzülerek hallerinize.. Aval, aval bakıyorum, siz insan denen garip yaratıklara, şaşkınlıkla ! Aval, aval bakıyorum, siz insan denen garip yaratıklara, şaşkınlıkla ! Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ Altınoluk/ Edremit 25/ 04/ 2015 Saat;17_30

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  SÖYLEYEMEDİKLERİM ..., Söyleyemediklerimdir .. Dil altımda gizlediğim inciler ... Gecenin, karanlığın ve korkularımı tetikleyen yalnızlığı...