21 Kasım 2015 Cumartesi

NEREYE YAKIŞIR, İKİ ÇIPLAK ?

Korkuların ve ihanetlerin tortusuyla..
Aşktan, meşkten bihaber yaşayıp gidiyordum, şurada öylesine bir başıma...
Ne etliye, ne sütlüye karışıyor .....
Ne'de, elin üç oğlağı, beş keçisiyle ilgileniyordum..
Miskinliğin küllerine bulanmış debelenip duruyordum..
Hasılı, aşk bana ırak, ben talihe küskün .....
Dönenip duruyordum, şunun şurasında
Her şey, iyi güzeldi..
Ta' ki, sen kanıma girip,içime işleyinceye kadar..
Şimdi bende her mevsim bahar ..
Gel,tut tutabilirsen şu deli gönlü..
Gönül denen kuşum, her fırsatta sana uçar ..
Sen Amazon ruhlum, sen gönlümün Avu çiçeği ..
Kara deniz kadar hırçın...
Ak denizim kadar sıcak ...
Ege imbatı kadar içe işleyenim..
Elleri günaha ...
Ruhu ateşe yakınım ..
Hücre , hücre işgal edişinle ..
Ateş böceği olup çıktım sonunda..
Vebalim boynuna ...
Bu yaştan sonra beni azdırıp,zıvanadan çıkartan Havva ..!
Koyulursam, Ademliğe,
Soyunursam, ruhumu ellimden sonra ..
Dalarsam aşk okyanusuna
Kovulursam cennetimden..
Arasat' ta kalırsam anlayacağın ..
Ne gidecek yerim, ne yatacak mezarım olur benim ..
Teneşir bile paklamaz,bak beni sonunda ..
Gel girme kanıma..
Yalancı baharlarda çiğdem -çiçek açmalara durmayayım..
Sen, fikrimin ince gülüne daha çok kanıp, bel bağlamayayım..
Sende bir yaprak ..
Hadi, say ki .
O,
Seni namahremlikten kurtaracak ..
Bense dımdızlak ..
Bu işin sonu nere varacak ?
De bana, çağlam, çiğdemim, çitlenbiğim ..
Fındık kurdum, tırtıl'ım ...
Aşk ecem, zevzekliğimin,gerzekliğimin ..
Günahkarlığımın kaynağı Venüs'üm ..
Bu gidişle...
Bırak cümle azgın kulları ..
Gökte ay, yerde Mart kedileri bile bizi kıskanacak ..!
Bu gidişler gidiş,senin hallerin hal ..
Cömertliğin akıl alır gibi değil ...
Adımız , iyiden iyiye deliye çıkacak ..
İkimizde kalınca anadan üryan, cıscıbıldak ..!
Ateşle -barutluklar da gelince yan yana ....!
İşte o an, olanlar olacak
Bak huriler seninde canına okuyacak ..
Düşün, bu işin sonunu ?
Nereye yakışır iki çıplak ..?
Nereye yakışır iki çıplak ..?

Erdem YASSIBAŞ
Ereğli/ KONYA
21/11/2015
Saat;03_45

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  ÇÜRÜYOR RUHLARIMIZ Varlığını yadsıyıp,kabul etmesekte.. Her zaman aramızda uçurumlar yaratan i, bizi bizden,sevgiden Dahası,birbirimizden ...