23 Mayıs 2016 Pazartesi


DÜŞLER DAĞARCIĞINDAN İNCİLER..

Dökünce içimi,haldır haldır yazmalara koyulmuşluğumla kağıtlara..
Bir rahatladım, bir rahatladım ki ..
Sormayın gitsin..
Hem de, öyle-böyle değil ..
Hafifleyince oldum eni-konu kuş tüyü gibi ...
Hani'ya püf desen uçacam halleri ..
Derken bir meltem gibi sarıp-sarmalayarak çöküverince uyku üstüme..
Geçivermezmiyim,öylece oracıkta .,,,.
Derken bir de ne göreyim ...
Sanki görünmez bir el'ce itilivermişcesine ,
kapakla na kalmışım onca kağıdın-küreğin..
Yazının -çizinin orta yerine ..
Hay gideydi uyku denen bu illet esvelesine ..
Esir alınca beni,sarıp-sarmalayınca bir güzel ..
Giriverince kanıma ..
Fırsat bu fırsat deyip işleyerek içime ..
Bağrım tutmaz mı ?
Kalakalmışım oracıkta tünemişlikle dalıp gidi vererek kuş-uykusuna .
Sormayın halimi ..
Demeyin gitsin..
Kuş tüyü yataklarda yatsam öyle dingin,derin ve huzurla uyuyamazdım hani'ya emin olun ki..
Neredeyse düşler deryasına dalıverecek olmuşum, laf aramızda..
Gönlümün beyaz atlı prenside çıkıp gelmez mi uykuma ..
Kendimi Pamuk prenses sana koydum, hani'ya...
Neredeyse değil kanıma,koynuma girecekti prens hazretleride durduk yere,edepsiz ve davetkarca..
Tam çekerken beni kendine..
Ha,abandı,ha abanacakken mazallah üstüme..
Uyanıverdim de kurtuldum başıma gelecek onca çetrefilli işlerden..
Uykum kaldı yarım-yamalak,bölük-pörçük..
Uykumda kaldı benim beyaz atlı prensim..
Üstelikte hayli isterik mi, isterik şuh mu,şuh cinsel gel-git'lerim ..
Dönenip dururken uykuyla
-uyanıklık arasında ..
Neredeyse Havva kesilecek'tim şunun şurasında..
Derken uyanıklığa erişmenin mayhoşluğuyla ..
Hem, kendime,hem de bölük-pörçük uykumla ...
Piç olan cinsel fantazilerime yüreğimin yanıp,canımın sıkılmışlığıyla ..
Açtım olanca mahmurlukla gözlerimi
Kağıtlar ve düşler ortasında dala kaldığım uykudan uyanmışlıkla ..
Döndüm şu sıkkın ve tek düze.monoton hayatıma..
Aklımın ve beyaz atlı prensimin düşlerimde kalmışlığında ...!
Aklımın ve beyaz atlı prensimin düşlerimde kalmışlığında ...!

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ

Friedrichshafen/ALMANYA

12/05/2016

Saat:18_32

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  SÖYLEYEMEDİKLERİM ..., Söyleyemediklerimdir .. Dil altımda gizlediğim inciler ... Gecenin, karanlığın ve korkularımı tetikleyen yalnızlığı...