7 Eylül 2016 Çarşamba


SEN OLACAKSIN

Sensiz güz ortasında bir ağaç gibiyim,
Uçsuz  bucaksız bir yerde, tek başına ,yalnız ,
Yapraklarımdaki acımasız karların erimesini bekliyorum.
...
Biliyorum ki bir gün güneşim doğacak,
Umut yüklenmiş masmavi bulutların ortasından,

Biliyorum ki o güneş sımsıcak ışınları ile eritecek,

Damla, damla
Karla kaplı vücudumu,
Yapraksız gövdemde üşümeyecek artık,
Fırtınalar bitecek, ne dallarım kırılacak ,
Nede filizler im donacak,

Benim de beklediğim baharım gelecek

Yeryüzünün en güzel meyvesini verecek dallarım
Biliyorum ki bu bahar hiç bitmeyecek

Güneşim sen....
Suyum sen........
Toprağım sen.......
Rüzgarında aldığım bir duyum nefeste
Sen Olacaksın..

Mualla YASSIBAŞ Almanya 18.10.2003

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

ONUN İÇİN , HİÇ BİLMEM , ELLERİNİN DOKUNUP OKŞAYIŞIYLA ,KOKUSUNU , ANNEMİN KOKUSUNU, ANNEMİN...! Derler ki '' Doğdun, doğalı , Hele ...