11 Ocak 2017 Çarşamba


ZÜMRÜDÜ ANKAM .....,

'' - Kuzgunun yavrusu, kendine şahin görünür ...! '' misali ....
Sen, vazgeçilmezim, gönül sultanım, ilahem, ecem oldun ...
Kusur konduramadım, dilim varmadı asla ama asla, kelam edip ...
Toz konduramadım ...
Kem söze, seni üzecek laf etmelere ....
Hüzünde savrulmana, hiçbir zaman gönlüm elvermedi ....
Nankörlüklerini yok saymaya ve kibrini göz ardı etmeye meyille ..
Bana hayatın lütfu, hayatın ve evrenin armağanı sayıp ..
Senliliğin esrikliğiyle ,gönlümün kendinden geçmişliğiyle ..
Senden gelen başım üste deyip, gönlümü açıp gözümü kapattım ..
Arayan mevlasını da, belasını da bulur sözünün doğrulanmışlığında ...
Buldum sonunda seni .....
Lütuf mu, ödül mü, diyet mi, ceza mı olduğunu ....
Hala ama hala hiç anlayıp, bilememişliğimle baş tacım yapıp ...
Aşkının yelinde savrulup, hasretin alavlerinde yandım,tüttüm ...
Leyliliklerde ömür tükettim, gün eskittim .....
Gerçeğinde çilem olsan da, düşlerimde sultanımdın ....
Bitmeyen ömür öykümün, gönlümün sırça sarayının ...
Efkarımın, sevincimin kaynağısın ...
Dudağımda tüten cigara, aklımın çetrefili, efkarımın nedeni ..
Sevincimin odağısın ...
Gel zaman-git zaman hayat denen bu hengamede ömür eskittim, ömür uğruna ...
Şimdi bunca zamanın ardından ...
Ne senli,nede sensiz olamamışlığımla
Ömür ve gönül imbiğimden süzülmüşlükle ....
Hala vazgeçemeyişim ve unutamamışlığımla, seni ....
Tüm içtenliğimle diyorum ki ...
El aleme gamsan,gadaysan, belaysan bile ..
Bana, gönlümün sevda çiçeği ...
Gözümü alamadığım maral ...
Bakmalara doyamadığım, koklamaya kıyamadığım ...
Gönül gözümün, kuzgun güzelliği ,,,,,
Ömrümün aşk külünde var kıldığım ...
Efsaneler sultanı, Zümrüd-ü Ankamsın ...
Zümrüd-ü Ankam ...



Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ

Friedrichshafen / Almanya

04 / 01 / 2014

Saat ;10_41

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  SIRLAR DEHLİZİ …., Bilinmezliğinde, bedenler, ruhlar, ömürler çoklukla sırlar dehlizidir .. Hayatın onlara biçtiği rol gereği oynadıkları ...