3 Şubat 2017 Cuma

AŞKLA, AŞKA BELEDİM, SENİ ...! 


Canımdan aziz bilmişliğimle canlığında, cananlığında, marallığında ....
Gözümden bile sakınıp, kıskanmışlığımda ....
Aşkla, aşka beledim, seni  ...!
Vurgunluğumda, gözlerine, uyku ....
Sineme, saplanışından haz duyup, mest olduğum ...
O, ok, ok kirpiklerine, hedef ...
Soluğum saydığım, soluğuna, can, diline ses, dudağına türkü ...
Aklına, çetrefil, gönlüne aşk, ruhuna cemre olup ....
Yüreğine, yüreğimi, ömrüne, ömrümü  adamışlığımla ..
Kabem, kıblem, eşiğim, menzilim ...
Hasılı, sendeliğimle ve bende var olmuşluğunla, her şeyinim ...
Müptelalıkların en onulmazı ve en vazgeçilmezi, haz yaşatanısın ...
Hallerinin böyleliğinde  ..
Aşkla, aşka beledim, seni ...!
Dalında, yaprağın, çiçeğin ....
Gecende, ayın, yıldızın ..
Gündüzünde, güneşin ..
Tavaflarda yüz sürüp, kendimden geçtiğimsin ...
Sana vurgunluğumda, Mecnun'un bana hasedi, boşuna değil ..
Kerem, ezinçlerde sızım, sızım sızlayan, yüreğiyle ..
Kuytumda dönenip durur, kah diş bileyerek, kah imrenerek ..!
Divaneliğin böylesi çekiciliğini ...
Atlasıma düşen çiğ güzelliğinle, yaşattın .
Gördüm ki, seni sevmelerde melullük ...
Yağmur bereketi, su duruluğu, ışığın nurluğudur ...
Ömür ve gönül gergefime emek, emek, aşk, aşk nakşoluşunla ..
Bana, yaşadığım ömürde ...
Değil yaşanması, hayal bile edilemez lütuflar bahşedenliğinle ..
Beni derinden, derine vurgunlukla, fethedensin ..
Öncemde, çorak çöllerin suya hasret, kaktüsü iken ..
Senin aşk ve can suyunla, kana, kana besleneli ...
Misk-i Amber olup, kokulara belenerek, açan oldum ..
Yitikliğimde, beni, bana getiren, kutup yıldızım ....
Keşfetmelere doyamadığım, gizemli aşk atlasım oldun ..
Senin gönül coğrafyanda, seferlere koyulmak ..
Sultanlığın ötesinde, haşmet ve ihtişamla ödülleniş, suyunda kutsanıştır, bana ..
Sen, aşka kanat çırpan, ateş böcekliğinle ..
Gördüğüm ve erdiğim, en müstesna, aşk ecesi ....
Dilime düşen, baldan da makbul, cana can katan, şifa zerresisin ..
Narım, incirim, balım dersem bilirim ki, nimetler gocunur ..
Döker yüzünü ..
İşte böyleliğinde, makbulüm ve vaz geçilmezim olmuşluğunda ..
Aşka uyan, aşkı çoğalt ....
Canıma can ol, gönlüme, canan ...
Yarama, merhem, ruhuma eş ol, diye ..
Kemliklerden azat, nazarlardan ırak ....
Düşüme duş, duşuma aşk ol diye ..
Aşkla, aşka beledim, seni ...!
Aşkla, aşka beledim, seni ...!



Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ
Friedrichshafen / Almanya
03/02/ 2017
Saat: 14 _30

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...