29 Eylül 2018 Cumartesi

DAĞ LALELERİ .........., Gönlüm divaneliğinde vurdu kendini dağlara .. Dökülüp, saçıldı dağ lalesi güzelliğinde, ulu bağırlara yayıldı .. Iraklığımda beni yad edip ,buselerinle ödüllendirip, mutlandırmak istersen .. Gördüğün tüm dağ lalelerini, aşk ve tutkuyla öp .. Hissederim,ayrı iklimlerde,uzak coğrafyalarda, ırakta da olsam .. Dağılır, hazzın o tarifsiz huşusu bedenime,ruhuma.. Zerre, zerre bezenmecesine .. Ne zaman hüzünlenirsen.. Düşün, dağlar ardındaki o, boyun büken dağ lalesini Bil ki, akıttığın göz yaşı, bana rahmet ve can suyudur. Sen bana, ben sana ağmalara durduğumuzda.. Canlanır, cümle dağ laleleri ...., Aşkla, tutkuyla, isteriyle, hazla kendinden geçer … Ahenk,ahenk, dans,dans, salım,salım salınışlarla, çiçeğe durur, rengarenk dağ laleleri....! Çiçeğe durur, rengarenk dağ laleleri ..! Erdem YASSIBAŞ / İKRARİ Ereğli / Konya - Türkiye 29 / 09 / 2018 Saat ; 01_01

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...