7 Ekim 2018 Pazar

ALBENİLER ECEM'SİN …,
Yaban çiçekleri, her mevsim ölüp, ölüp dirilirken …
Bir tek, bir tek sen diri kalırsın, onca çiçeğin içinde …
Tılsımlılığın ve baştan çıkartan, kışkırtıcı albeninle…
Diri ve hayat dolu halinle, gönül tahtım da, sinemin bağında …!
O gün-bu gündür, gelinciklere müptelalığım…
Sana hasretim ve açlığım…
Sana vurgunluğum ve adanmış ömrümün emsalsiz güzelliği ve bahar çağıdır..
Dudaklarımda adın, dilimde tadın …
Göz bebeklerimde, sen hep gelincik albenilerinde açar,ete-kemiğe bürünür…
Aşk,aşk çoğalır'sın …
Sende, hangi coğrafyaların, iklimlerin, güzelliklerin ve gizemliliğin, hasılı mevsimlerin izleri yok ki?
Sen, gelincikliğinde, bir sevgi ve sevi kokteyl'isin …!
İçip, içip kanamadığım, yudumladıkça tutuklu kaldığım'sın ..
Esrikliğim,yelim-kuzum,fırtınam,yağmurum, bereketim,
ışığımsın …!
Yine, kırlar gibi,ala büründü gönül bağım …
Al,al, her köşemde sen fışkırıp, açıp, doyumsuz güzelliğinle aşk çoğaltmalar'dasın …!
Sen fışkırdıkça gönül toprağımdan, ben hazla geçmelerdeyim, benden …!
Gelincik mevsiminde, hazlarım doruk …
İsterim,tavan yapar aşkla, aşkta ..!
Aşka adanmış ömrümde…
Gelincik ömürlülüğünle, hep sen varsın, sen olacaksın …
Açanda sen, çoğalan da sen, derilen de sen …!
Kaplayıp,yutan da,sensin,sen albeni abidem, gelinciğim …
Ömrümde ömrü olan gelinciğim …
Atlasıma bezenmişliğinle sen, albeniler ecem'sin ..!
Albeniler ecem'sin …!
Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ / İSYANİ
İmmenstaad / Bodensee - Almanya
06/ 10 / 2018
Saat; 22_40

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...