1 Ekim 2023 Pazar

 

YAĞMUR OL, YAĞ .....!
Gözden ırağın, gönülden de ırak olacağı gerçeğinin ışığında ..
Sen unutup, çıkıp gelemeyince, bana ...
Ben çıkıpta geldim, korkusuzca karşına, ey sevda ...
Suların tanıklığında ..
Derim ki, ululuğunda ve gayya kuyuluğunda, sana .
Ya kuşat beni tepeden, tırnağa ..
Ya da, gönlümün Leylasının ardısıra,
Sür-savur, uçsuz -bucaksız sahralara ....
Sonuna dek yaşatarak Mecnunluğu, bana ...
Sevginin hamalı, senin tutsağınım ..
Sevdalığında, nice mucizelere kadirliğinle
Ya, kıy ömrüme ..
Ya, sevdiceğimin ...
Lavanta kokularını ağdır, gönlüme, bedenime, ömrüme ...
Yağmur ol yağ, bereketinle, ömürlere, yüreklere, gönüllere !
Yağmur ol yağ. bereketinle, ömürlere, yüreklere, gönüllere !
Erdem YASSIBAŞ

Friedrichshafen / Almanya
01/10/2016
Saat ; 02_36

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...