11 Ekim 2016 Salı


ÇIĞLIK ,ÇIĞLIK.....
Hasretinde gönlüm ...
Umut gemileri karaya oturmuş ...
Haylaz martıları göç etmiş okyanus ....
Sen,hasretini çektiğim yel ..
Kulaklarımın özlediği ses'sin ..
Dön gel,çığlık,çığlık ..
Gönlümün martısı ..
Okyanus'um şenlensin ..
Yol versin,umut gemilerine ..
Kucak açsın, kucak sevinçle,aşkla ...
Yakamozlara,yellere,seslere ..
Gözlerin yit'sin, derinlerimde ..
Özlemim ,hasretim, küskünlüğüm bitsin ..
Ben, yine o delişmen sevdalı,hırçın dalgalı okyanus ..
Sende,susmayan ..
Uçuş,uçuş, süzülüş, süzülüş, gaga,gaga öpüşler de sinemi delik-deşik eden ...
O uçsuz-bucaksız mavi atlaslığım da, aşkla semaha dönen, martım ol ..
Çığlık,çığlık çoğalt beni ....!
Çığlık,çığlık çoğalt beni ....!


Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ
Friedrichshafen/Almanya
11/10/2016
Saat:10_22

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...