13 Mart 2017 Pazartesi


ESKİ MAŞRAPALAR GİBİ .....!



Kıyıda- köşede unutulmuş, itibarı yitik, gözden düşük, boynu bükük ...
Islanıp, kuruyup, yeniden ıslanmalara, dolup-taşmalara .....
Sulara ve hele ki de, dudaklara değmelere .....
Ellenmelere, su soğukluklarında, ferahlamalara hasret ...
Kalayı, nişadırı sıyrık, sağı-solu, eğri-büğrü ...
Bit pazarında bile, yeri-yurdu olmayan, eski maşrapalar gibiyim ...!
Pas bağlamış, küflenmiş sağım, solum ..
Kopmuş, kulpum, ezik-büzük, içim-dışım ...
Zaman denen cellatın, hayat denen, zebaninin elinde, oyuncaklıklarda ..
Cılkım çıkmış, cılkım ...!
İçim, içimi yese de, özüm bayvermiyor, hayattan kopup gitmelere  ..!
El kokularına, su duruluklarına, özlemlerde ..
Hoyratlıkların cenderesinde, örselenmişliklerde ...!
Zamanı, zamana ekleye, ekleye dert çoğaltıp, hicranlar biriktiriyorum ..!
Ömür tüketip, gün eskitiyorum ...
Bir eski maşrapa tükenmişliğinde, geçiyorum, kendimden ..
Terk edilmişliğin acısında, gömüldüğüm, sessizliğin içinde ...
İçi- dışı pas bağlamış ....
Eski maşrapalar gibi, ölüyorum için,için ..!
Ölüyorum, için, için ...!  



Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ
Friedrichshafen / Almanya 
13 / 03 / 2017
Saat ; 03_28

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  AN GELİR ŞİİR İNSANOĞLUNUN YÜZLEŞMEKTEN KORKTUĞU ACZLERİNİ DIŞA VURUR.KORKU VE VEHİMLERİNE DİL OLUR. SEN'Kİ VEHİMİMSİN ....! Sen'k...