4 Ağustos 2021 Çarşamba

 

ŞİİR ;
MUHALİF KİMLİĞİ, KARA DÜZENE KARŞILIĞI, AYDINLANMA SAVAŞÇISI NİTELİKLERİYLE DONANAN ŞAİRİN, YÜREĞİNDEN, DİLİNDEN, KALEMİNDEN .....
KORKU KRALLIĞININ PARYASI TETİKÇİLERE, KİRALIK KATİLLER, SATILMIŞ KALEMŞÖRLERE, YANDAŞLARLA, VATAN HAİNLERİNE VE HASILI .....
GAFLET, DALALET VE İHANETTE ISRAR VE İNAT EDEN, CÜMLE DUYARSIZLARA HAYKIRIR ..........
MAZLUMLARIN, NAÇAR DİLSİZ VE SESSİZLERİN DİLİ, SESİ OLUR .....
KORKUNUN PASLI PRANGALARINI KIRMA VE KORKU KRALLIĞINI YIKMADA, YURTSEVER MİLİTAN KİMLİĞİ VE DUYARLILIĞIYLA, HALKIN SAFLARINDA VE YANINDA YER ALIR .
Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ / İSYANİ..
YEŞİLE SARIN ,YAKIN , DİRİ , DİRİ, GÖMÜN BENİ, TOPRAĞA.!
Ey Gafiller , vurdum duymazlar...
Sözüm ona Devletin başına konanlar.
Devleti ve Halkı yönettiğini sananlar..
Toprağın altındaki canlıları, hiçe sayıp..
Sadece can kaybı yok, diyen ..
Utanmaz, arlanmazlar..!
Ormanlarda toprak altında binlerce ,on binlerce ve hatta sayısız canlar ölüyor..!
Yanıyor, ülkenin ve hatta insanım diyen herkesin yüreği ,ciğeri...
Eğer utanmıyorsanız ve hala kendinizde bir zerre insanlık arıyorsanız..
‘’ - Ya devlet başa ,ya kuzun leşe ‘’; Hallerinde ..
Söndürün yangınları...!
Velev ki, söndürmüyor'sanız yangınları ..
YEŞİLE SARIN ,YAKIN, DİRİ ,DİRİ, GÖMÜN BENİ, TOPRAĞA.!
YEŞİLE SARIN ,YAKIN, DİRİ ,DİRİ ,GÖMÜN BENİ ,TOPRAĞA.!
Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ / İSYANİ
İmmenstaad/Almanya
04/08/2021-Çarşamba
Saat; 13_57

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...