9 Ağustos 2022 Salı


 ŞU GARİBİM PENCEREDE

Sokağa,camlara ve meraklı gözlere sindi simam ..
Kısmetsizlikte ömür eskitişlerime inat ..
Aşka açık yüreğimle , pencerelerde kısmet bekleyip ..
Yollardan geçecek o, meçhul sevgiliyi gözlemekten helak ve türap oluşumla ..
Değil mahallenin dedikodu kumkumalarının, namus budalalarının.
Kurdun,kuşun maskarası, oyuncağı olup çıkışımı bile önemseyip, umursamıyorum ..
Çıkamamış'lığım da kerevete,yaş geldi şunun şurasında otuz beşe ..
Ne derdi ozanım, şiirinde
''-Dante gibi ömrün ortasındayım''
Bu gidişle bende ne orta kaldı ,nede sabır ..
Ha bugün çıkar,ha yarın gelir ..
Ha kısmetime düşer, züğürt tesellilerin de ömür eskitiyor'um ömür,şu biçare
penceremde.
Yurdum-yuvam-tüneğim bura..
Gündüz maviliklerde, gece lacivertlik de ...
Ya'da, karanlığıyla selamlar sema beni, bunca ömrümde..
Kah elim çenemde, kah küfür-kah şükür dilimde ..
Ömür eskitip , gün tükettim
Kısmet beklemelerde şu garibim pencerede
Şu garibim pencerede....
Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ
Friedrichshafen /Almanya
20/07/2016
Saat:10_41

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...