11 Ağustos 2022 Perşembe


 İHANET, AĞU VE ACIYLA, ÖLÜM ......

İNSAN HAYATIYLA, DÜNYASINDA, KAÇINILMAZLIĞINDA YAŞANAN, YADSINAMAZ GERÇEKTİR .......! İçimdeki seni besleyip, büyütenliğimde, yılan'lığında Azrail'im olacağını bilsem bile, asla ama asla ........ Sevgiden, sevmekten ve sevdadan geri durmadım, hele ki.... Seni sevmekten asla ama asla vazgeçmedim .... Ve inançla duyup, düşünerek, haykırarak dedim ki .... << - İhanetle, vefasızlık ta, insana dairdir .... Öyleyse, hayatı ve sevdayı sorgulamışlığımda, kavradığım doğru ve gerçeklikle inandım ve inanıp kalmakla yetinmeyip ....... Yürekten inançla, sağ duyumla eyleme dökerek, dillendirdim, söylem'imi ........ Eylemimle, söylem'imin uyumuna ve birlikteliğine olan özenim ve gayretimle, sürdürdüm doğrumu, yolumu ........! Hayatın bağrında, sarsılmaz inancımla .... Aşk ta, insan odaklığıyla gebedir, acıya, ihanetle, ölüme .......! Aşkın, hayata ve insana dairliğinde .... İhanet ve acıyla, ölüm, hayatın içinde yaşanarak doğrulanmış'lığı defalarca çoğalan kanıtlanmış'lığında, dahası ...... İstisnaların kaideyi bozmamış'lığında, bilinir ki .... Ağu ve acısıyla, kaçınılmaz son ve gerçektir, ölüm .......! >> İHANET, AĞU VE ACIYLA, ÖLÜM ...... İNSAN HAYATIYLA, DÜNYASINDA, KAÇINILMAZLIĞINDA YAŞANAN, YADSINAMAZ GERÇEKTİR .......! Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ / İSYANİ Immenstaad / Almanya 09 / 08 / 2022 - Salı Saat ; 21_55

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...