11 Ekim 2022 Salı


 ÇIĞLIK ,ÇIĞLIK.....


Hasretinde gönlüm ...
Umut gemileri karaya oturmuş ...
Haylaz martıları göç etmiş okyanus ....
Sen,hasretini çektiğim yel ..
Kulaklarımın özlediği ses'sin ..
Dön gel,çığlık,çığlık ..
Gönlümün martısı ..
Okyanus'um şenlensin ..
Yol versin,umut gemilerine ..
Kucak açsın, kucak sevinçle,aşkla ...
Yakamozlara,yellere,seslere ..
Gözlerin yitsin, derinlerimde ..
Özlemim ,hasretim, küskünlüğüm bitsin ..
Ben, yine o delişmen sevdalı,hırçın dalgalı okyanus ..
Sende,susmayan ..
Uçuş,uçuş, süzülüş, süzülüş, gaga,gaga öpüşler de sinemi delik-deşik eden ...
O uçsuz-bucaksız mavi atlaslığımda, aşkla semaha dönen, martım ol ..
Çığlık,çığlık çoğalt beni ....!
Çığlık,çığlık çoğalt beni ....!

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ

Friedrichshafen/Almanya

11/10/2016

Saat:10_22

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...