16 Ekim 2022 Pazar


 YÜKLERİM ........


GÖNLÜMÜN DÜŞ ATINA ...

Kendimden geçmişlikle ..
Yudum, yudum içerken hazzı ...
Yüklerim geceyi,şafağı, mehtabı, seni ..
Gönlümün, düş atına ...
Suyun uyuyup, düşmanın uyumamışlığında ...
Düşlerimden, seni kimselerin çalmasına, fırsat tanımamışlığımda ...
Gideriz dört nala, hayal atlasımın, ufuksuzluğunda ..
Ardımızın umman, ufkumuzun arş-ı ala olmuşluğunda ...
Senin, gece, mehtap ve ummanla, aşkla sarmaş dolaş olmuşluğunda ..
Sarılırsınız bana an be an çoğalan yürek sıcaklığınla, sıkıca ...
Gönlümün düş atının,şaha kalkmışlığında ....
Düşselliklerin pervasızlığında, koyuluruz yola ....
Varsın, altı-üstü düş olsun, ne çıkar bunda ?
Düşümde olsa da sen, benimlesin ya ..
Bunun güzelliği bile, mutlu etmeye yeter de-artar bile, bana ..
Sana hasrette , aşk çoğaltıp ..
Gönlümün düş atının kanatlanıp, şaha kalkmışlığında ...
Yüklerim, geceyi,şafağı, mehtabı, seni ..
Gönlümün düş atına ...!

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ/İSYANİ

Immenstaad /Almanya

11 / 10 / 2017

Saat ; 00_14

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...