16 Aralık 2023 Cumartesi

 

KURTARAMADIM ......

Kurtulamadım bendeki, senden ..
Kurtaramadım sendeki, beni ..
Kala kaldım, iki arada bir derede ...
Hani sevgin, aşkın, verdiğin sözler nerede ?
Aşka dair umutlarımı, yerle yeksan ettin ..
Yazımı güze, sevinçlerimi hüzne çevirdin .
Sandın ki bir gönül oyunuydu bu ...
Daldıkça içinde kör düğüm oldun ..
Ne sevmeyi bildin, nede vaz geçip, bitirmeyi ..
Bulaştırdın ağzına yüzüne ..
Hem kendine ettin, hem bana ..
Açmadan solan güle döndürdün ..
Aşk önce saygı beraberinde yürek ister ..
Sende ikisinden de yoktu eser ..
Yalancı pehlivanlar gibiydin hep ..
Peşrevlerin bitmedi, çıkmadın meydana ..
Bilemedin kolayını, bok ettin alayını ..
Ürmeyi bilmedik it,sürüye getirir kurt hallerinde ..
Talan ettin bu aşkı ..
Sevdaya dair yeminlerin, sadakata dair sözlerin hükümsüz oldu daima ..
Ne güven verdin nede aşkı yaşattın bana ..
Şimdi iki ayrı köşeye fırlatılmış mektup gibiyiz ..
Ne seni okuyan oldu, nede benim zarfımı açan ..
Yanıp kül olduk nafileliklerin çarkında ..
Ne ömür hasrettik, nede yürek verdik özünde biz bu aşka ..
Çocuksu bir masalın dilden dile dolaşmışlığında ..
Keten helva güzelliğinde
Aşkın tadı kaldı sadece dudaklarımızda ..
Bir masalın kahramanlığında biçilen rolleri oynayamamışlığımızda ..
Aşk adına avara kasnaklarda dönüp durarak ..
Nafileliklerde zaman çürütüp, ömür tüketmişliklerde ..
Adına aşk denen bu muammalı oyunda .....
Kurban olduk, hayatı ıskalamaışlığımızda ..
Ondandır demem,sana ..
Aşk adına her ne bilip,yaşamışsak ..
Tepeden tırnağa yanlışmış aslında ..
Bu gerçekle ,doğruyu hayat öğretti bana ..
Aşk uğruna koştuk yanlışlarda, doğruyu bulmaya ..
Kala kaldı hüsranlarla, göz yaşları avcumuzda ..
Anladım ki sonunda, kurbandık biz bu oyunda ...
İllallah dedim çıktım sonunda ..
Ne mecalim kaldı, nede sabrım bu oyunda ..
Yavuz hırsız misali hep sendin kazanan bu oyunda ..
Şunun şurasında, gerçeklerin aynasında gördüm anladım ki ...
Acemi aşıklığın çıkmazlarında dönendim durdum naçar lıkda ...
Ne sevdim, ne sevildim ..
Nede vazgeçebildim bu oyundan ben asla ..
Hatta ..
Kördüğüme dönmüşlüğünde ilişkimizin ..
Çözemedim, çözülemedim senden asla ..
Bilip-becerip ...
Kurtulamadım bendeki, senden ..
Kurtaramadım sendeki, beni ..

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ

Friedrichshafen / Almanya

03 / 05 / 2017

Saat ; 11_01

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...