16 Aralık 2023 Cumartesi

 

RUHUMU, SİSLER SARINCA ......

İçsel yalnızlıklara sürgünlerdeyim ...
Mutluluk, bir yaban gülü olup açmakta, erişememişliğimde ..
Tüm albenisiyle, Kaf dağının ardında ...
Kah, melankolik savruluşlarda ...
Kah, tarifsiz duygu gelgitlerinde, sürüklenişlerde ...
Heba ettikçe zamanı, ömrü ve günleri ..
Tarifsiz kederlerin müptelalığında, divaneleşiyorum ...
Ruhumu, sisler sarınca deniz fenerim, sığınağım ol, isterim ...!
Sende durulup, sende çoğalıyorum ...
Aşk, eğer fethedilmemiş toprak, kazanılmamış zaferse ..
Yelken-kürek, aşka koyul musluğumda ...
Erişip, zafere kavuşama samda, didinip-savaşırım uğruna ..
Ölmecesine, bu yolda...
Kısmetime aşkının kon musluğunda, seni fethetmek için ...
Donandığım duyguları kuşanmışımla, hasrederim ömrümü ve emeğimi uğruna ..
Aşk gönlüme düşünce, ruhumu sisler sarınca ...
Bende yiter, sende çoğalırım ...!
Gönül imbiğimden süzülen duygularımın, sana ağıp, sende çoğalmışlığında ..
Ben, bende yitip, aşkta sen olmaya ömrümü veririm, ömrümü ..
Seve, seve ...
Seni, delişmen duygularla ve sırılsıklam, aşkla sevmişliğimle ..
Aşk, ruhumu saran sisler olup, çıkınca ...
Soyunur-dökünür üryanlıklarda, girerim, aşkla ömrüne, ruhuna ..
Aşkla, ömrüne, ruhuna .......

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ/İSYANİ

Friedrichshafen / Almanya

05 / 05 / 2017

Saat ; 15_06

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...