9 Şubat 2015 Pazartesi

ARASATTAYIM….ARASATTA ..,
Her şeyi sığdırdım, sığdırdınız da ..
Bir, beni ..
Bir, beni ..
Kendimi, sığdıramadım ..
Bir beni sığdıramadınız …,
Şu, dipsiz kuyu kesilen dünya’ya ..!
Ondan dır, hani ya ..
Orada da, burada da arasattayım, arasat’ ta ..
İçiniz rahat ….,
Ayağınız göl, başınız derya, deniz..
Canlarınız, sağ olsun..
Ben, diyetini ödemelerdeyim …
Elemler, yorgunluklar, gönül kırıklığı hisarı ömrümün..
Siz, yıkıp yükleye koyun, dünyayı …
Hala ve hala ..
Her an, her gün yeniden ve yeniden , keyfinizce bir daha..
Sefanız bol, iştahınız kabarık olsun varsın ..!
Daha olmadı..
Üstüne , üstlük ..
Bir de,kendiniz çalıp, kendiniz oynamalara durun …
Gamlar bana , safahat siz canlara olsun ..
Varsın, olsun ..
Yok, hani’ ya bence mahzuru …
Kelle koltuklarda, ömür tüketmelerden yorgun ve helak olup ..
Bu genç yaşıma inat, bitap düşmüşlükle ..,
Ben kestim faturayı çoktan, bu fakire ..
Üstelikle bonkörlük ve cömertlikle ..
Aldım tasımı, tarağı mı ..
Topladım, mitilimi ..
İşte çektim, gidiyorum ..
Arasattalığımın kefaretinin yükü, omuzlarımda ..
Varsın, olsun ..
Hele, bakın keyfinize ..
Ben, benim ve sizin,
Beni dünya denen şu koca hana sığdıramamışlığımızda..
Gidiyorum sonunda..
Hoşça kalın, hoşça ..
Ben, arasattayım, arasatta ..!
Ben, arasattayım, arasatta ..!


Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ
Altınoluk / Edremit
09 / 02 / 2015-02-09
Saat; 15_10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  ONDANDIR.. Bir sendin.. Bir de ben .. Hayat mektebinde , sınıfları geçemeyen.. Ondandır, adımızın ,''Baki '' ile ,'...