9 Şubat 2015 Pazartesi

TANIKLIKLARINDA ELE VERİYORLAR …!

Sensiz senliliklerdeki, bölük-pörçük uykularıma ...
Karmaşık düşler, yad eller, telgraf tellerine tünemiş ..
Bencileyin mahzun ve ürkek kuşlar ….
Ürkütücü karanlıklar …
Kaotik karaltılar ....
Ama, en çokta ..
Sensizliğin yürek sancılarıyla ..
Zemheriliğinde, umutlarımı donduran ….
Terk edilmişliğin, karabasan korkuları ağıyor ...
Ben, uykularımda sensizliğe göz yumuşların azaplarında ...
Senli sabahlara uyanamamanın kahroluşlarını yaşıyorum !
Adeta, hiç uyumamışcasına, uyandığım …
O, bezgin-solgun, yorgun sabahlarda, göz pınarlarıma..
Kirpik uçlarıma doluşan, göz yaşlarım …
Tanıklıklarında ele veriyorlar, bendeki beni ..!
Tanıklıklarında ele veriyorlar, bendeki beni ..!

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ
Altınoluk / Edremit
08/ 02 / 2015
Saat; 22_38

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  ONDANDIR.. Bir sendin.. Bir de ben .. Hayat mektebinde , sınıfları geçemeyen.. Ondandır, adımızın ,''Baki '' ile ,'...