24 Şubat 2015 Salı

RENGARENK UÇURUMUM'SUN...
Vurgun yemiş hallerdeyim ,tarumarlıklardayım kızıl alevlerinde yanmışlığımla..

Bir gonca gül güzelliğinde,düşerken sen gözlerime..

Alıp gidiyor başını aklım,yüreğim ,gönlüm,senin ufuklarına..

Ne söz kar ediyor,


Ne dil atıp-damak tutmalardaki, yalvarışlarım.


Söz geçmemişliğinde yüreğime..


Gönlümde uyunca, yüreğimin aklına..


Yanıyorum ben yanıyorum,sarı-sıcak mor alevlerde..


Aşkın harın da.


Ömrümün aşka kesmişliğin de,deli divaneye çıkmışlığın da adımın..


Bir yanım gam keder ,bir yanım bayram sevinci..


İhtiras gel-gitlerinde savrulurken ben ,


Sen, gurubu süsleyen o kızıl alev topu güneş misali..


Talan edip,esir etmişliğin de beni..


Hem gönlümün sultanı,hem başımın tacısın ..


Esip geçen bir bahar yeli gibi...


Gelip-geçici bir tutku değilsin bende ,sen...


Gönüllü esaretler de ,ödemelerle tüketemediğim ömür diyetim..


Günahsa eğer aşk,sen aşkımın kefaretisin


Hayatın ve evrenin bana lutfu olduğun kadar


Beni ,halden hale sürüp savuran ...


Temmuzlarda ,zemheriye koyup...


Yalancı baharlarda yediğim, vurgun..


Gecelerde tutsağı olduğum uykusuzluğumsun..


Bir kördüğümsün..


Çözdükçe bağlandığım ,dolaştıkça süğüm süğüm sarılıp..


Döndüğüm çile kirmanımsın ..


Azapta kayya kuyum..


Mutlulukta içinde yittiğim, rengarenk uçurumumsun..


Mutlulukta içinde yittiğim ,rengarenk uçurumumsun..


Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ

Altınoluk..


24/02/2015


Saat:03_10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  ONDANDIR.. Bir sendin.. Bir de ben .. Hayat mektebinde , sınıfları geçemeyen.. Ondandır, adımızın ,''Baki '' ile ,'...