4 Temmuz 2015 Cumartesi


BENİ,BENSİZLİĞE TUTSAK ETMİŞLİĞİN DE !
Talan edileli ruhum ... İğdiş edileli duygularım .. Böylesine boş gözlerle .. Ölü canlılıkların pençesinde kıvranışlarla .. Melem, melem bakıyorum .. Anlamsızlığında, anlam yükleyen bakışların beni süzüşleri altında .. Savruluşlukların un-ufaklığında .. Kum saatinin süzülen kumlarında tükenip, yiten zamanlarla .. Umuda ,düşlere ve yaşama sevincine ıraklığın .. O,onulmaz, o tarifsiz sancılarında .. Sarı-solgun yüz Ve, Kanı çekilmiş dudaklarımla .. Hasarlılığın acılarına belenmişliğin suskunluğunda ... İnsan kılığımda, insanlıktan bihaberliklerde .. Ruhumu çalanların .. Beni,bensizliğe tutsak etmişliğinde ...! Beni,bensizliğe tutsak etmişliğinde ...! Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ Altınoluk/Edremit 04/07/2015 Saat ; 19_55

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...