6 Temmuz 2015 Pazartesi


YOSMA GECELER ….,
En şuh, en isterik, en kışkırtıcı halleriyle .. Davetkar mı davetkar, pervasız mı pervasızdır … Açar koynunu bana, o en cömert ve albenili haliyle .. Dilimin-damağımın tutulmuşluğunda .. Uzanıveririm kimi an, koynuna .. Sarı-sıcak halleriyle, beni sarıp-sarmalamışlığında .. Örterek karanlığında .. Tüm yetisizliklerimi, yetersizliklerimi, ayıp ve utançlarımı .. Şal olup örtülür üstüme, en şefkatli ve cömert halleriyle .. Bu, yosma geceler … Kendimi ifadeden bile aciz hallerimde, giriverir kanıma .. Ben, küheylan kesilirim, işte o anda … Yılgınlığımdan, aczim den ve naçarlığımdan… Dahası … O, onulmaz sünepeliğimden …! Bir yılanın kavından soyunuşu misali, soyunarak .. Yeniden hayatı selamlayışı halleriyle, Selamlarım onu, hayatı ve aşkı, arzu ve iştahla ..! Hele birde, kafam iyi, keyfim çakır ve gıcırsa .. Gönlüm, aşka susamışlıkla .. Güle aşık bülbüllüklere öykünüp … Aşka ve sevgiliye yelken açışlara koyulmuşsa .. O zaman değmeyin işte, ne bana .. Nede beni böyle baştan çıkartan .. En müphem yer ve hallerini bana sunan, bu yosma geceye .. Kadehler boşaltırım bağrında .. Kapıldığım aşk esrikliklerinin .. O, en romantik, en utangaç, en şıpsevdi halleriyle .. Döşenirim onun bağrında .. Lal olmuş dilimin, çözülüp .. Yüreğimin taşıp, dilimin söylemişliğinde .. Şiir, şiir, şarkı, şarkı, methiye, methiye .. Duygu, duygu, hece, hece …… Kelam, kelam coşarak,dolup, dolup , boşalmışlığımda .. Aşka,hayata ve insana dair, ne kadar sıcak, sevecen ….. Güzel mi güzel duygu ve söz dillendirmişliğimde …. Böyleliğimde …., Değmeyin gitsin, keyfime ! İşte tamda bu hallerimde …. Semanın kandillerini sererek ayaklarıma …. Alarak aklımı başımdan, İhtiras, ihtiras , apansız kavrar, ahtapot misali sararak . Nefes, nefes dolar içime, sıcacık soluğuyla . Olanca albenisiyle, tepeden tırnağa aşka kesilmişliğimde ! Dur-durak bilmemişliklerde … İyiden-iyiye kanıma girip, baştan çıkartır, beni .. Kul köle eder beni , sevgiye,seviye ve hayata.. En işveli, en endamlı, en alımlı halleri Ve, dayanılmaz kışkırtıcılığıyla .. Bu, yosma geceler, beni …! Bu, yosma geceler, beni …! Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ Altınoluk/Edremit 06/07/2015 Saat ; 21_45

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...