8 Ağustos 2020 Cumartesi

 ONDANDIR....!

 

Korkmasına,korkmuyorum.

Hiç mi hiç,ölümden.

Üstelik,bundan yana üzüntüm,kederim de yok.

Azrail'in gelip,ecel meyini sunmasından.

Zira,bunun eninde-sonunda ...

Her canlının başına geleceğini bilenlerdenim.

Beni hayıflandıran,içimi sızlatan.

Nihayetinde,beni ürperten duygu,olgu,

Anadan üryan gerçek...!

Beni,ben yapan düşüncelerin,kavram ve değerlerin..

Sözcük sözcük,

Dize dize ,

Güzellik ve sevgi çoğalttıran,

Bana,düşler kurdurup...

Peşinde at koşturtan.

Şiir şiir,

Dudaklara,yüreklere düşen ışıltımın,sönüp...

Cevherimin,duygularımın...

İçimin,içime sığmamışlığında..

Çağıldayıp sevgi sevgi çoğalıp,taşan...

Ebemkuşağını kıskandıran ,

Renkli iç dünyamın güzelliklerinin..

Bedenimle beraber ,

Haşr-ı neşrlerde,toprak olmasıdır... !

Yok bunun ötesi-berisi..

Altı-üstü,ölüm değilmi ki,ömür yolunun sonu..?

Bilen için bunu..

Gerisi teferruattır,teferruat..

Ondandır,yüreğimin taşmışlığında,dilimin söylemesi..

 

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ/İSYANİ

Altınoluk/Edremit

20/09/2013

Saat:17_00

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  AN GELİR ŞİİR İNSANOĞLUNUN YÜZLEŞMEKTEN KORKTUĞU ACZLERİNİ DIŞA VURUR.KORKU VE VEHİMLERİNE DİL OLUR. SEN'Kİ VEHİMİMSİN ....! Sen'k...