29 Nisan 2021 Perşembe


 

AŞKA KESİYORUM, AŞKA ..........!

 

 

İçimde çoğalan katman, katman okyanuslu'ğunda, işlemiş'liğinle zerrelerime dek .....

Her renginde, bin gizem'liğinde, an be an kendimi alamamacasına daha derinden, derine büyüleniyorum, sana .....

Öylesine önlenemez, tarifsiz ve devasa bir çekim gücü ki, bu ......

Neresinden tutsam, nasıl tarif edip,anlatsam, bilip-beceremiyorum ..

Nutkum tutuk, dilim lal kesiyor .....

Soluduğum hava ,yudumladığım can suyu'luğunla, her an, derinlerinde yitmiş'liğin tılsımlı boğucu'luğun da, sen olup, çıkıyorum, vesselam .....!

Derin, karanlıklı lacivert'in de, sonsuzluğu, davetkar ve albenili mavin de, içe işleyen hazzı, umudu ve çoğalımı ....

Hele ki, çekim kaynağımın görünmez dinamiği, duru dingin, bir o kadar davetkar maviliğinde,

İç benle- dış benimin, duygu anaforunda, ruhsal gelgitlerinin kapı çevre sararak, kuşatmış lığın da .....

Gönüllü teslimiyet ve hatta esaretle, beni, sende huzura kavuşturan dinginliği yaşatıyorsun, cömertliğin le, bana .....!

Granit soğukluğu görünümünün altında, iç yakan tarifsiz ve ön görülemez

sıcaklıkla .....

En müphem yerlerimde aşkla seni yaşarcasına, en davetkar, bir o kadar da albenili hallerinle ......

Çeliğe su serpen ki çoğalarak dağılan ve yutan sıcaklığınla ....

Kasıklarımdan tut ta, can evime yaydığın sıcaklıklarda .....

Ilgıt, ılgıt eriten haz gelgitlerinde ben, bende, sen olup çıkıyorum .......

Adı yok bunun,hele ki,eşi-menendin hiç mi hiç, yok .....

İçimde sen, dışımda sen .....

Tümüyle zerre, zerre kaplamış'lığında, büyüleyici atlasının mavisinde, düpedüz aşka kesiyorum, aşka .....

Aşkın adının mavi olup, çıkmışlığın da ...

Aşka çoğaltıp, çiçekler açıyorum albenili, mavi-lacivert güzelliklerde .....

Ne İSYANİLİĞİM, ne asiliğim kalıyor, nede hırçınlığım, aşk tavında ve tadında pestilim çıkıyor, pestilim ....

Sardığım, büründüğüm lacivert-mavi güzelliklerde, doyumsuz kadife kesiliyorum ...

Hint ipeklerinin benimle aşık atamamış'lığında, billur su güzelliğinde hayat fışkırıyor, çiçek açıyor her yanım ....

Çakmak, çakmak, ışıltıya kesiyor, göz bebeklerim, feri geldikçe bakıp-görmelerin doyumsuz güzelliğinde seni, sende hayatı,aşkı keşfediyorum, aşkı ..... 

Aşkın, davetkar lacivert-maviliğinde, mest olup çıkarak .....

Kırıyorum, yüreğime ve duygularıma bunca zamandır vurduğum paslı zincirlerimi, prangaları mı kırıyorum, prangaları mı ......

Lamı-cimi yok bunun, renginin her zerresinde, aşka kesiyorum, aşka .......!

AŞKA KESİYORUM, AŞKA .... 

 

 

 

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ / İSYANİ

 

 

 

Immenstaad / Almanya

 

 

 

26 / 04 / 2021 - PAZARTESİ

 

 

 

Saat ; 04_40

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...