27 Nisan 2021 Salı

 BİLMEM Kİ, ACEP, NEDİR, NEDENDİR ?


'' HAYATIN, BENİMLE, ALIP-VEREMEDİĞİ .........!

Zemherinin doruğunda, ulu dağdan, kar yemek istedi, gönlüm ...
Bak ki, hayat denen, zorba feleğin hükmüne ....
Bir lokma karı, çok gördü, bana .....!
Hemen her yıl, kardan, ak abasına bürünen, ulu dağı, aç-biilaç, dımdızlak koymacasına, kesti rızkını, kuruttu, koydu, dağların karını ...
Kuruttu, koydu, dağların karını ....
Hayat ile kardan yana, dağlar yoksun, ben mahzun, beklemeye koyulduk, seneye yağacak karı ....
Korkarım ki, bu gidişle, zilletlere büründü, yüce dağlar, benim yüzümden ....
Bana gülmeleri, sevinci çok gören, hayat denen, Zebani ......
Kesti, kısmetini, bereketini, benden dolayı, kardan yana, ulu dağın ......
Görünen o'ki, dağları efkar bulutları, ömrüm le, gönlümü, hicranla , hüzünler sardı .......
Gam yükünün hamalı, İSYANİ der ki .......
'' - Bilmem ki, acep, nedir, nedendir, hayatın, benimle, alıp-veremediği ? ''
Hayatın, benimle, alıp-veremediği .....!

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ / İSYANİ

Immenstaad / Almanya

19 / 03 / 2021 - CUMA

Saat ; 13_31 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...