10 Ocak 2023 Salı


 ADIMIN, NİMET ..........

BAHTSIZLIĞIMIN, '' - ÇOCUK GELİN'LİK (!) '' OLMUŞLUĞUN DA .......! Hoyrat, aç gözlü ve çok meraklı gözlerle, ellerin içimi, dışarı çıkartmış'lığında ...... ELLENMEKTEN, ÖRSELENMEKTEN CILKI ÇIKMIŞ ...... YARI KORUK, YARI OLMALARA YÜZ TUTAN ...... EZİK, TELEF OLMUŞ ÜZÜMLER GİBİYİM .......! NE, KORUKLUĞUMUN KEYFİNİ SÜRDÜM ...... NEDE, DOYA, DOYA OLMUŞLUĞUN DEMİNİ, HAZZINI YAŞADIM ...... DEMİNİ, HAZZINI YAŞADIM .......! ANLAYAMADIM GİTTİ, SUÇUM ÜZÜM OLMAK MI, GÖZE GELMEK Mİ ? SUÇUM ÜZÜM OLMAK MI, GÖZE GELMEK Mİ ? Çocuk gelinliklerin hoyratlık dayatmalarında, telef oldum, telef ..... Açmadan, talanda solan güle, korukluğuyla, üzümlüğünü yaşayamayan, nimete döndüm ...... Adımın, Nimet ...... Bahtsızlığımın, '' - ÇOCUK GELİN' LİK (!) olmuşluğun da ........! ADIMIN NİMET ...... BAHTSIZLIĞIMIN, '' - ÇOCUK GELİN'LİK (!) '' OLMUŞLUĞUN DA .......! Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ / İSYANİ Immenstaad / Almanya 09 / 01 / 2023 - Pazartesi Saat ; 23_20

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...