12 Ocak 2023 Perşembe


 KARNIM TOK, KUMARDA KAYBEDEN, AŞKTA KAZANIR, DEMELERE .......!





Hangi akla hizmetle ve her nedense, ben, beni bildim, bileli duyduğum nakarattır .......


'' - Kumarda kaybeden, aşkta kazanır ....! '' Denir ve derler ......


İşin, LAFA GELİNCE İYİ, GERÇEĞE VE HELE DE, BANA GELİNCE KÖTÜLÜĞÜNDE .......


Her ne hikmetse, bende hiçte böyle olmadı ......


Felek denen, görünmez mendeburun ......


Hayat çarkıma hep çomak sokmuşluğun dan mı, yoksa benim çapsızlığımdan mı, bilinmez ......


Bu kategoriye girenlerden de olamadım, ötekilerden de .......!


Kala, kala hep ARASAT'TA VE OLURSUZLUKDA kaldım ......


Yani ne aşk ta, nede, kumar da kazanamayanlığımla ......


Adeta, sıfır çekip, nal topladım aşktan, paradan, sevinçten , gülmekten ve hazdan yana ......


Hem  kumarda, hem de, aşkta kaybeden, sevinmeye ,

kazanmanın zafer sevincine de ırak, yaban ve hasretim, hasret ......


Anlaşılan o' ki ......


Kumarda kazanmam için, ya kartlar yeniden karılacak ya ......


Hayat başına saksı düşmüşlük de bana kıyak yapacak, yahutta, kumarın yakın semtinden geçmeyeceğim, iş aşka gelince ......


Onunla hiç tanışamadım desem yeridir, yeri hani'ya ......


Onun için ötekini-berikini bilmem ......


Ama benim için hükümsüzdür o, tümce, o betimleme ......


Ne kumarda nede aşkta kazanamayanlığımda ......


Kazanmak kim, ben kim hallerinde evcilik ve mutlu insan rolü oynuyorum kendi, kendime ......


Çokça ağlayıp, tek, tük kendim çalıp, kendim oynayarak, hatta .....


Olmadı kendi,kendime gelin-güvey olup, züğürt tesellilerin de avunuyorum, avunuyor .......!


Anlayacağınız ve anlaşılan o ki ......


Ne  kazanmalar, nede aşkla, mutluluk  hiç olmadı dünyamda ben, beni bildim, bileli ......


Kazanmakla, mutluluk tren, bense, uğranılmayan, es geçilen ve kaderine terk edilen, köhne istasyonum, köhne istasyon ......!


Onun içindir ......


Dense de inanmam ......


'' - Karnım tok,kumarda kaybeden, aşkta kazanır '' Demelere ......


KARNIM TOK, KUMARDA KAYBEDEN, AŞKTA KAZANIR, DEMELERE .......!




Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ / İSYANİ





Immenstaad / Almanya





11 / 01 / 2023 - Çarşamba





Saat ; 01_10

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...