12 Ocak 2023 Perşembe


 '' - DELİDİR, NE YAPSA YERİDİR . '' DİYE .......!

Aklım başındalığın son deminde, henüz her şey, yerli yerindeyken ......
Uymadan el aklına, olmadan rezil-rüsva, adımı çıkarmadan Deli Bekir'e ......
Yadımda kalanlığında, henüz kaçırmamışlığımda keçileri, akıllı son eylemimde .
Dadananlar, musallat olanlar kapı-çevre kuşatıp, geçirmesinler ele, aklımı ......
Aşırıp götürmesinler diye ......
Dahası, zor günler yaşayan, ruh sağlığımı ......
'' - Koruyup kollamak adına . '', Son bir gayret ve çabayla ......
Kapısını-bacasını sürgüledim, yetmedi ......
Birde üstüne kilitledim, sahip çıkayımda yerli, yerinde dursun diye ......
Yine de, para etmedi yaptıklarım ........!
Uçup-kaçıp gitti, başını alıp giden gönül verip, aklımı taktıklarımın ardı sıra ....
Dur duraksızlıklarda, tut tutabilirsin yada ......
Tutana aşk olsun, hallerinde ......
İşte o gün , bu gündür olanlar, oldu, bana ......
Gidenin yerine daha sağ salimiyle, iyisini koyamamışlığımda ......
Uydum akılılıklarda, var olanı da, yitirmişliğimde ........
Çırak çıktım, sonunda ......
Yitirdiklerimle, yiten aklımın ardından ......
Kala kaldım, yedi deliliklerle, divaneliklerde .......!
O gün- bu gündür .......
Adımın çıkmışlığıyla, dokuza .......
İnmemişliğiyle asla, bir daha, hiç sekize .......
Aldı, yürüdü şanım şu alemde, nam olup, dillere düşmüşlüğünde ......
Adımın çıkmışlığıyla, DELİ BEKİR'e .......!
'' - Çaya- çorbaya limon . '' Misali ......
Gerektiğinde her eve, mahalleye, köye, kasabaya, hatta ......
Koca, koca namı değer, adı büyük şehre, bir deli ......
Der oldu, cümbür-cemaat ,ahali ....
'' - ÇAĞIRIP GELİN, DELİ BEKİR'i ......
Yada ......
'' - ÇAĞRIN GELSİN, DELİ BEKİR'i '' Diye ......
Hallerimin, yalansız-dolansız, abartısız, firesiz böyleliğinde .......!
Bu GARİP DELİ BEKİR'liğimde .......
Gidemesem de kendim, adeta, yetip-yetişememişliğime inat yada nispet
yaparcasına .......!
Adımın, ünümün, namımın benden önce varıp, gitmişliğin de, yetmişliğimle her yere ......
Sürdüm sefasını, DELİ BEKİR'liğin ......
SÜRDÜM SEFASINI, DELİ BEKİR'LİĞİN .......!
Gün gelip, an olup, << -DEVRELER'İMİN KARIŞIP, SİGORTALARIMIN
ATMIŞLIĞIN DA ......
İŞİ, DELİ BEKİR'LİĞE SARMIŞLIĞIMLA .......! >> Ne zaman, cozutup,
saçmalasam ......
Kafamda, hunim'in olmayışının eksikliğini, işlerine gelince, mazur görüp, kusur saymadan .......!
<< - AKILLILIĞIM DA GÖRMEDİĞİM HÜRMETİ, DELİLİĞİM DE
CÖMERTÇE VE KUSURSUZCA SUNMAKLA KALMAYIP .....! >>
Üstüne, üstlük birde kıyak geçerek ......
Hoş görüyle, der oldular, önüm, ardım sıra .......
HOŞ GÖRÜYLE DER OLDULAR, ÖNÜM,ARDIM SIRA ......!
'' - Delidir, ne yapsa yeridir ...... '' Diye ......
DELİDİR, NE YAPSA, YERİDİR, DİYE .......!
Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ / İSYANİ
Immenstaad / Almanya
11 / 01 / 2023 - Çarşamba
Saat ; 21_50

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...