16 Temmuz 2023 Pazar

 

BENİ, SEN ......
SENİ ......
BU MENDABUR, ÇIFITI ÇIKMIŞ, YAŞAYAN ÖLÜ CANLAR MEZARLIĞI KESİLEN, KENT YUTTU ......
KESİLEN, KENT YUTTU .......!

Uzatmalı askerlikten yada ağırlaştırılmış, katıksız müebbet mahpusluktan da beter, çetin mi çetin, serencemeli ......
Umutları, ömürleri, hayatları yutan, ruhları göynümüş mürdüm eriğine döndürüp .....
Lime, lime eden mevtine sebep ölümüne sürgünlük, mültecilik olup, çıkan .....
Toyluğun ve kimilerince, '' - Cahil cesareti ..! '' Denen, gözü karalıkla .....
Tarihsel miras lığında, adına << - SEVİ ...>> Denen ....
Kendimizi, içinde bulup, ateşten gömlekliğinde, sorgusuz-sualsiz giydiğimiz, ilk andan beri .....
Her anı, zamanın dehlizlerinde, acımasızca tarumar eden, çetrefilli ve bir o kadar da netameli, dipsiz gayya kuyusunun .....
Bu, GİZEMLİ, MUAMMALI UÇURUMUN, ZİFİRİ KARANLIĞINDA
Beni, sen ....
Seni,
<< - HER GEÇEN GÜN, KUBUR FARELERİ MEKANINDAN FARKSIZLAŞAN ......>>
Mendebur, Çıfıt'ı çıkmış, yaşayan ölü canlar mezarlığı kesilen, kent yuttu.
Kent, yuttu ......
BENİ, SEN ......
SENİ ......
BU MENDABUR, ÇIFITI ÇIKMIŞ, YAŞAYAN ÖLÜ CANLAR MEZARLIĞI KESİLEN, KENT YUTTU ......
KESİLEN, KENT YUTTU .......!

Erdem YASSIBAŞ / İKRARİ

Immenstaad / Almanya

15 / 07 / 2023 - Cumartesi

Saat ; 22_44

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...