13 Temmuz 2023 Perşembe

 

DURDU, SEVİ İLE RAKSA ......
GEÇEREK KENDİNDEN, AL'I AL, MOR'U MORLUKLARDA .....
SARI SICAK DUYGULAR SAĞNAĞINDA, KOYULDU, ÖZÜNDEKİ CEVHERİ KEŞFE ....
KOYULDU, ÖZÜNDEKİ CEVHERİ KEŞFE .......!

Sanki, nicedir tutkuyla özlemini çektiğin muzdu, soyduğun ....
Değince en munis hallerde okşayarak ellerin, tenime, bedenime, kendinden geçerek ruhum, soyunup, dökündü ....
Haz ummanında kulaçlarken, tutkunun girdaplarında yutuldum ......!
İçimdeki, ölü ben canlandı, keşiflerinde erişip dokunduğun, sadece yüreğim değil, ta derinlerimde sinip, saklanan ...
Hayata küsmelere yüz tutan, bendim, ben .......!
Uyanınca toprağım, tenim, bedenim, yüreğim, gönlüm ....
Karışınca çetrefille nen aklım gibi düşüncelerimle, duygularım birbirine ..
Kararıp geçmelere duran aklımın, unuttuklarını anımsamayı da geçip, birebir yaşamaya koyul musluklarında, aydınlandıkça, içim-dışım ....
Dumura uğramışlıklarında, koptu film, döndüm, dönenmelere durdu, ruhum, fırıl, fırıl sevinin harlarında, nara kesmişliklerde.....
Uydu onlara ruhum, açılıp, saçıldı kabak çiçekliğine öykündü ...
Hasetten çatlatarak, kabak çiçeklerini .......!
Hele ki, dudakların değince, muzu dişleyen hallerinle, hazla ve kendinden geçenliğin de ...
Lezzet, lezzet, duygu, duygu, isteri, isteri çoğalırken, sen ...
Çekip, çıkarttın doruklara, indirip, gömdün haz ummanının, derin karanlık, dipsiz, ürperten sularına .....!
Tutkunun med-cezirlerinde, savruldukça, soyundukça, soyundu, her bir yerimle, yarışa giren, ruhum ...
Sen, dil, dil, dudak, dudak dolaştıkça, en müphem yerlerimde .....!
Haz esrikliklerinde yutulup, döndükçe başım, kararıp geçtikçe gözlerim, kanı çekildikçe dudaklarımın ...
Sevincik delisi olup, çıktı .....
Durdu, sevi ile raksa .....
Geçerek, kendinden, Al'ı al, Mor'u, morluklarda ......
Sarı-sıcak duygular sağanağında, koyuldu, özündeki cevheri keşfe ......
DURDU, SEVİ İLE RAKSA ......
GEÇEREK KENDİNDEN, AL'I AL, MOR'U MORLUKLARDA .....
SARI SICAK DUYGULAR SAĞNAĞINDA, KOYULDU, ÖZÜNDEKİ CEVHERİ KEŞFE .....
KOYULDU, ÖZÜNDEKİ CEVHERİ KEŞFE .......!

Erdem YASSIBAŞ / İKRARİ

Immenstaad / Almanya

13 / 07 / 2023- Perşembe

Saat ; 16_00

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...