3 Temmuz 2023 Pazartesi

 

ÇOĞALIYORSUN, TARİFSİZCE ....
Sensizliğimin körüklediği, içimi çok acıtan yalnızlığıma ve hüznüme inat ...
Seni, sende saklı geçmişimin o, tanıdık kokusunu içime çektim ...
Salkım-saçak süzülen göz yaşlarımın yanaklarımı ıslatıp, üşütmüşlüğünde.
Soludum, derinden derine kokladım .....Kokladım ....
Kokladım ...
Küflü, çiçekli ve yağmurlu bir gece gibi rutubetin doldun içime ....
Uzandım gecenin içinde, sevginle zamanın ve gecenin lacivert atlasına ..
Yaralarımı seninle sarıp-sarmalamacasına ..
Yasemin ve Hanım eli kokuları misali sarhoş eden kokunla seni çoğalttım,seni ..
Gecenin içinde, içimde ...
Korku ve sancılarımın silinip-süpürülmecesine ..
Bugün yine ve yeni bir üç Temmuz ..
Apansız ve vedasız ilelebet gidişinin yıl dönümü ..
Yokluğunun hançerinin oya, oya içime işlem işliğinde
Sensizliğin o, tarifsiz, amansız ve dayanılmaz acısı büyürken içimde ..
Yutuluyorum yeniden ve bir daha, bir daha .....
Sensizliğin ve hüzünlerin, gözyaşlarının girdabında ...
Yutuldukça, yittikçe sende ..
Çoğalıyorsun ...
Çoğalıyorsun içimde ...
Bir yeni üç Temmuzda, gidişinin yıl dönümünde ...
Çoğalıyorsun, tarifsizce ..!
Çoğalıyorsun, tarifsizce ..!
Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ /İSYANİ
İmmenstaad / Almanya
03 / 07 / 2017

Saat ; 12_30

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...