14 Aralık 2012 Cuma



                              

SEN YAŞA,BEN YERİNE ÖLÜRÜM...!

 Varettiğin,kahrettiğin,katlettiğin bütün zamanlarımı toplada al git...

Çaldığın salt ömrüm olsa,gamyemem inan ki bana...
Çaldığın,bendeki ben......
Saflığım,umudum,inancım ve yaşama,insana dair güvenimdir inan...
Duygularımı,el değmemiş güzelliklerimi kirlettin..
Talan ettin ömrümü...
Beni,sadece benden değil....
Beni,hayattan,senden,sevdamdan..
Özcesi,güzelllik ve insanlık adına ne varsa onlardan ettin..!
Ama,varsın olsun..
Sen sağol..
Senin işin,hep tıkırında olur..
Bencileyin,gam yükü eşekleri oldukca...
Sen gibi yük vuranlar hep ve çok olur..
Senden arda kalan ben,bana bakınca anladım ki...
Bunu bana,sana kanan ben öğrettim...!
Hayat ve dünya,aptalların diyetleriyle bina ettiği şarlatanların şatosuyla doludur....!
Olursuzlukların tutsaklığında,ihtirasların ve zaafların kölesiyse insan..,
Diyeti kahır ve gözyaşıdır ..
Geç ve geçmişliğinde kavramışlığımda,bunu...
Kendimi..
İçi boşaltılıp,şarabı telef edilmiş  bir şişe gibi hissetmelerdeyim...
Bilesin ki;
Senden bana ,kala kala...
Şaraba hasretliklerde,ömür tüketmeye tutsak bir şişelik,soğuk cam ömürlük …
Hasarlı ,virane bir hayat kaldı...!
Depremlerde harap-türap olmuş binalar gibi...
Üstüme üstüme yıkıldıkca,ben...
Kendi ağarlığımın ve acılarımın ağırlığı altında..
Biçareliklere tutsaklıklarda...
Un-ufak olmalarda ömür tüketmelerdeyim..!
Ömür,tarümar...
Yürek,virane..!
Duygularımsa,onarılmamacasına kırık dökük..!
Camlığını bile farkedemeyen,o şarap şişesine dönmüşlüğümde..
Boşluk dolduruyorum adeta,evrenin bağrında..
Bendeliklerden ırakda,için için çürümelere tutsaklıklarda..!
Ben,şimdi sensiz senliliklerde..
Boşalır boşalır,dolarım kendime...
Bir dolap beygirliğine fit olmuş ömürlüklerde..
Olmayan suları,dolmayan küplere,dönmeyen çarklara döker dururum..
Nafileliklerin bezginliğini içerim,hüznümden !Sarhoş olan akşamların efkarına bürünerek..
Ben içerim,sarhoş olup geçer kendinden gece ve şehir..
Onlar ağlamaya durdukca..
Ben,tesellilerde ömür eskimi dillendirmelere koyulurum..
Gece,kent ve ben mecalsiz yıkılırız en sonunda birbirimizin üstüne..
Kah bir çöpcü,kah bir ayyaş,
Çokcada küfürbaz aksi bir ihtiyar vurur kıçımıza tekmeyi..
Ben,sensizliğin kederlerinden sarhoş..
Kent,beni taşımakdan bıkkın ve yorgun..
Gece ve karanlıksa,artık hıltı çıkmışlıklara tutsaklıklarda....
Geçinip gideriz işte şunun şurasında..!
Gördüğün gibi,
Şimdi,senden arda kalan bende..
Kahır yüklü,yıkık dökük,çökgün omuzlar..
Kekre mi kekre,bir ağız tadı...
Salkım saçak dökülemekden helak olan, gözyaşları... 
Velhasıl,ayyaşların içine tükürdüğü şu yorgun kent misali...
Bedbaht bir beden kaldı..!
Ama,varsın olsun..
Ben,benle ve elemlerimle avunurum ..
Yeter ki sen mutlu ol,keyfine keder,ömrüne elem düşmesin..
Diyeti buysa ömrümün ve sevdamın bana...
Sen yaşa,ben yerine ölürüm..!
Sen yaşa,ben yerine ölürüm..!

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ

Hildesheim / Almanya
30 / 07 / 2011
Saat:02_02






































...: ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  ONDANDIR.. Bir sendin.. Bir de ben .. Hayat mektebinde , sınıfları geçemeyen.. Ondandır, adımızın ,''Baki '' ile ,'...