27 Nisan 2015 Pazartesi

KELEBEKLER ÖZGÜR, DÜŞLERİMSE....
Haykırıyorluğumda sessiz duvarlara..
Sırt dönüp,kulak tıkamışlığınızla..
Dışınızdaki o koca dünyaya,nasıl olsa duymayacaksınız biliyorum bunu..
Henüz çocuk çağımda çalınmışlığımla umutlarımın,
Beni var eden ve ben eden, renk renk düşlerimin..
Yaşatmayı bana reva gördüğünüz bu ''Ağır Roman'' hayata inat,
Hayatın gök kubbesinde renk renk koşturan, yaşama sevincimin..
En önemlisi de,yarınlarımın,geleceğimin hunharca çalınmışlığında sizlerce..
Dağdan,taş dan,var ettiğiniz o soğuk beton duvarlardan ..
Sırçadan saraylarınızın, o renkleri içen kalın camlarından ses gelse de,

Tık çıkmamacasına,ses gelmez sizlerden..
Siz, zenginsiniz, siz soylu ve asil siniz '' size göre..(!) ''
Ama felç olmuşluklar da süren yaşamınızla..
Oturduğunuz sırçadan saraylarınızda..
Kulağınızı,evrenin,emeğin,insanın ve gerçeğin sesine tıkamışlığınızla..
Ne sesimiz ulaşır size,nede anlarsınız dilimizden..
Emekle sermayenin savaşı başladı başlayalı evrende..
Siz,ezeni,yalanı,çalanı,talanı..
Ve,vampirliğinizde hiç doymamacasına kan içenliği...
Ben ve bizlerse,mazlumu,mezalimin kurbanlığını,sömürüleni..
Katledilip,kanı içileni temsil edeli..
Aynı gökkubede ayrı ve aykırı dünyalarda yaşıyoruz..
Bizimkine yaşamak denirse..
Hani yani,ozanın deyişiyle''Acı çekmek özgürlükse''özgürüz eh işte bizde..
Biliyormusunuz ?????
Tanıdım tanıyalı sizi ve o kapkara sömürü düzeninizi..
Kıskançlığın bana yakışmadığını..
Kıskanmaların kötülüğünü bilsem de..
Çocuk aklımla çözebildiğimce özgürlüğün güzelliğini..
Kıskanır oldum ya hani ..
Kendimden utanmacasına..
Kelebeklerin özgürlüğünü..
Neden ve nasıl mı..?
Elbette ayıbı sizin,utancı alın kirin iz..
Vebalimse, size miras boynunuza asılı kefaretimiz,
Çalınan düşlerimizden,kıyılan ömürlerimizden arta kalan hüzünlerimiz ve ölümlerimizle..
İsterseniz duyun,isterseniz her zamanki gibi tıkayın o paslı kulaklarınızı,
Gerçeğe ve haykırış haykırış,arşa erişen sesime..
Diyorum ki,evrenin bana ve sesime tanıklığında,
Duyun ve arlanmaz - utanmazlığınızla yüzleşin..
Sayenizde kıskanıyorum kelebekleri..
Çünkü;
Kelebekler özgür...
Düşlerimse tutsak dır..tutsak...
Düşlerimse tutsak...!
Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ.
Hildesheim / Almanya
05 / 01 / 2011
Saat;22_04


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  ONDANDIR.. Bir sendin.. Bir de ben .. Hayat mektebinde , sınıfları geçemeyen.. Ondandır, adımızın ,''Baki '' ile ,'...