24 Nisan 2015 Cuma

OY'SA.......


Ben içtikçe,sarhoş olup geçti kadeh kendinden..
İlanı aşk ederek, öpmelere kalkınca beni ..
Benim içip,onun kafayı bulmuşluğunda...
Yuttu beni, birden bire..
Kadehte ben, bende şaşkınlık ..
Şarabımdaysa keyften kendinden geçmişlikler var ..
Alem bu'ya hani ..
Kafalarımızın kıyaklığında..
Kim kimi içti..
Kim , kendinden geçti..
Kim , kimin içine düştü belli değil, şunun şurasında..
Ne demişler eskiler..
''--Şişede durduğu gibi durmuyor hani'ya meret ! ''
İçince onu,geçiyor alemler iç içe..
Oysa,altı-üstü, var varası, bir içki işte..
Oysa,altı-üstü, var varası, bir içki işte..

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ
23.04.2015
Altınoluk/Edremit
Saat:03_15
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  ONDANDIR.. Bir sendin.. Bir de ben .. Hayat mektebinde , sınıfları geçemeyen.. Ondandır, adımızın ,''Baki '' ile ,'...