30 Nisan 2015 Perşembe

RENGARENK UÇURUMUM'SUN...



Vurgun yemiş hallerdeyim ,tarümarlıklardayım kızıl alevlerinde yanmışlığımla..
Bir gonca gül güzelliğinde,düşerken sen gözlerime..
Alıp gidiyor başını aklım,yüreğim ,gönlüm,senin ufuklarına..
Ne söz kar ediyor,
Nede dil atıp-damak tutmalarda ki, yalvarışlarım.
Söz geçmemişliğinde yüreğime..
Gönlümde uyunca, yüreğimin aklına..
Yanıyorum ben yanıyorum,sarı-sıcak mor alevlerde..
Aşkın harın da.
Ömrümün aşka kesmişliğin de,deli divaneye çıkmışlığın da adımın..
Bir yanım gam keder ,bir yanım bayram sevinci..
İhtiras gel - gitlerinde savrulurken ben ,
Sen, gurubu süsleyen, o kızıl alev topu güneş misali..
Talan edip,esir etmişliğin de beni..
Hem gönlümün sultanı,hem başımın tacısın ..
Esip geçen bir bahar yeli gibi...
Gelip-geçici bir tutku değilsin bende ,sen...
Gönüllü esaretler de ,ödemelerle tüketemediğim ömür diyetim..
Günahsa eğer aşk,sen aşkımın kefaretisin
Hayatın ve evrenin bana lütfu olduğun kadar
Beni ,halden hale sürüp savuran ...
Temmuzlarda ,zemheri'ye koyup...
Yalancı baharlarda yediğim, vurgun..
Gecelerde tutsağı olduğum uykusuzluğumsun..
Bir kördüğüm'sün..
Çözdükçe bağlandığım ,dolaştıkça süğüm süğüm sarılıp..
Döndüğüm çile kirmanımsın ..
Azapta kay'ya kuyum..

Mutlulukta içinde yittiğim, rengarenk uçurumum'sun..
Mutlulukta içinde yittiğim ,rengarenk uçurumum'sun..

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ
Altınoluk..
24/02/2015
Saat:03_10
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  ONDANDIR.. Bir sendin.. Bir de ben .. Hayat mektebinde , sınıfları geçemeyen.. Ondandır, adımızın ,''Baki '' ile ,'...