3 Kasım 2016 Perşembe


ACISINA KATLANMAK ...!

Günlerdir bir bardaktaki ağzı açık, korunmasız su gibi beklemeler'deyim ..
Görünürde her şey yolunda ..
Gel gör ki ..
Zerre, zerre virüs doluyum ...
Bırak, tozu-toprağı ..
Günlerin, zamanın ve bardağın yorgunluğu karışıyor, özüme ...
Gün vurdukça ılıyor, gece de karanlığı emiyorum ...
Her gün, bir önceki günün ..
Görünemeyen yüklerini, kahrını yüklenip ..
Hala bardağın beni sınırlamışlığında..
Dahası ...
İçin, için tazeliğini ve albenisini yitirmiş suluğumla ..
Cam ardındaki, akıp giden hayatı gözlüyorum ..
Durduğum yerde, durgunluğumda ..
Üstelik kimselerin fark etmemişliğinde, eksiliyorum...
Eksilip, tükenişleri içiyorum ..
Tüm bu monotonluk la kuşatılmış ..
Hayatın kendi adıma, ağır ve dingin akıp gidişini kuşanmışlıkla ..
Hemen dışımdaki hızlı devinimlerde ..
Göz açıp kapayıncaya dek ki kısa süredeki ...
Tükeniş ve eskiyişini izlemenin ..
O tarifsiz, dayanılmaz yorgunluk ve bedbahtlığı ile..
Bardakta ki esaret ve tükenmelerimle
Bana kalansa .....
Bir işe yaramamanın acısına katlanmak ..
Acısına katlanmak ...


Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ

Friedrichshafen / Almanya

03/11/2016

Saat; 09_56

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...