2 Kasım 2016 Çarşamba


ŞU, ARSIZ MARTILAR
Hüzünle ladese tutuşmuştum
Aklımca güvenerek, sana, aşka ve kendime ...!
Az gittik,uz gittik, dere-tepe düz gidemeden ...
Egolarımıza, hırslarımıza yenilip aşkı ve birbirimizi yitirdik ...
Sen gittin, aşk bitti, ben tükendim,
Hüzün, yine lades'i kazandı ..
Ben yenildim, bir kez daha hayata, aşkta, kaybettim lades'i ....!
El, ele vermişler, kıs, kıs gülüyor şimdi ..
Hüzünle olan lades'imin tanıkları ..
Gökte yıldızlar, sahilde kumlar,
Denizde dalgalar, yakamozlar ve balıklar ..
Ve çığlık çığlığa öterek benimle dalga geçen şu, arsız martılar ..!
Şu, arsız martılar !


Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ

Friedrichshafen /Almanya

02/11/2016

Saat:12_46

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...