5 Kasım 2016 Cumartesi


KAPI VE BEN...

İçi,dışına çıkmış ..
Virane kapı eskisi gibiyim ..
Garibim kapıyla aynı kaderim ..
Gelen tepti horlukla ..
Giren girdi ..
Çıkan çıktı ..
Yalama oldum,kapı menteşeleri misali ..
Her yanımdan dökülür gıcırtılar ..
Haini, nankörü, ceberutu acımasız ve hunharca kırıp döktü ..
İçimi dışıma çıkartmacasına ..
Delik-deşik etti, beni ..
Ha ben,ha virane kapı eskisi ..
Al birimizi ,vur öbürümüze..
Yok aslında, bir birimizden farkımız ..
O kapı eskisi, ben insan müsveddesi ..!
O kapı eskisi, ben insan müsveddesi ..!

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ

Friedrichshafen /Almanya

01/11/2016

Saat:23_58

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...