16 Kasım 2016 Çarşamba



SENSİZ, SENLİLİKLERDE …

Bu garibin, senli düşler çoğaltarak …
Aşk çöllerinin serabın da kaybolmuşluğun da .
Yel eserdi …,
Sen, kokardın …
Odam, gecem, ruhum, dünyam …
Seninle, dolar-taşardı .
Ilgıt, ılgıt yelde, perdeler melankolilerde savruldukça ..
Sen raksa koyulur dun onlarla,
Usuldan, usula, salım, salım salınışlarla ..
Huzme, huzme süzülen ay ışığında ..
Gölge, gölge uzayışlarla, çoğalıp, odayı kaplamacasına .
Sen dolardın sen,
Yalnızlığın kasırgalarında, savrulmuşluğumla ..
Hava serinlemeye koyuldukça ..
Daha çok sana odaklanmışlığımla..
Yerine ben üşümeye koyulurdum, inceden inceye …
İyiden, iyiye, sana kesmişliğimde ..
Yağmur başlardı, dışarıda..
Gecenin bağrında ..
Mavi atlasın, huşuyla derdest edip …
Düşselliğimdeki seni, beni ve yalnızlığımı,
sensizliğimi sarmışlığında !
Cama vuran tanelerin ,hüznümü iyiden iyiye kamçılamışlığında…
Sen kokardın burcu, burcu ..
Toprak kadar güzel, toprak kadar albenili..
Toprak kadar, anaçlık ve cömertliklerde ..
Toprak, sen kokardı …
Gece koku, koku sende,senle,senli çoğalırdı ..
Oda ve ben kokunla geçerdik kendimizden ….
Tamda, böyleliğinde hallerin …
Sen ağardın, sen, bana .
Yağmurla basan efil, efil gelen iyot kokulu serinlikle …
Ben üşürdüm iyiden iyiye, senin yerine ..
Oda büyüdükçe ben un ufak olur, zerreciklere bölünürdüm ..
İçimde esen yelin, beni sarıp tir, tir titremelere salmışlığında ..
Kanı-benzi çekilmişliğimde ..
İşte, o zaman..
Sen, çıkar gelirdin .
Sırtındaki o mor panconla ..
Gecenin karanlığını yarıp, onu, morda boğmuşluğunla .
Açardın kanadını, içinde dupduru parıldayan, üryanlığınla ..
Nutkum tutulurken , benim …
En munis halinle, usulca uzanır …
Aldırmadan titremelere ve al, al kesmelerime, öperdin beni ..
Hünerli ve usta işi, ateşli öpüşlerinle ..
Aldırmazdın, acemiliğime, toyluğumun kışkırttığı, mahçupluğuma ..
Naifliğin ve duruluğunla kaplamacasına, beni ….
Ben, şeker pembeleri ne kestikçe, iyiden iyiye ..
Halimi umursamayarak, bastırarak iyiden iyiye göğsüne, beni …
Okşardın saçlarımı ..
Parmaklarının, ekinleri öpen rüzgar misali..
İçime huzur, huzur, aşk, aşk, mest edişlerle, dolmuşluğunda ..
Ateşlimi ateşli, öpücüklere boğardın, iyiden iyiye .
Sen çoğalıp kaplarken beni, tepeden, tırnağa ..
Ben, yiterdim …
Senin, sarı-sıcak ateş sağanağında ..
Kaybolurdum, gümüşi aşk ormanının sonsuzluğunda ..
Ben, geçerdim kendimden…
Meşkle, vecdde ..
Sen öptükçe, beni ..
Dilin çoğaldıkça, ağzımda ..!
Ben, bitmesin diye bu mest halinin sarhoşluğu ..
Dileklerimin , dilime üşüşmüşlüğünde ..
Sana gönüllü esirliğin mazohistliğinde , sessiz sözler çoğaltmışlığımda ..
Sözcüklerden armağanlar sunar ,
Duygu sağanağımda, yalvarışlarlardan taçlar takardım başına ..
Erir giderdim, sıcak çaydaki şeker misali ..
Farkında olmaksızın, tükenişlerimin .
Öpücüklerin beni, benden alır,
Haz okyanuslarının, girdaplarına savururdu ..
Lime, lime olmacasına, yutardı suları beni ..
Senin ardı-arkası kesilmeyen öpücüklerin çoğaldıkça …!
Dileklerim, heyecanım,titreyişlerim..
Hele ki de , kendimden geçişlerimde çoğalırdı ,terlemelerim ..
Kayan yıldız misali, yiterdim seman da, bir renk cümbüşü patlamasıyla …
Gökte ben, odamda her yerde ışıl, ışıl, yaldız, yaldız yıldızlar ..
Tuba ağacı kesilmişliğimde..
Sevinçlerden..
Başım yerlerde, ayaklarım odanın semasında boy atmacası na..
Döner, döner dururdum, sana, aşka tavaflarda
Geçip gitmişliğimle kendimden..
Sürülüp savrulmuşluğumla ..
Aşk sahranın kumlarıyla, semanın kandillerinin gözlerimi kamaştırmışlığında …
Süzülür, akıp giderdi göz yaşlarım..
Ilık, ılık sessizce , odamın boşluğunda ..
Düş sarmallığında benim, benden çıkmışlığım..
Sende,yitmişliğimde ..
Geçer giderken sen, tüm albeninle ..
Düşün ufkumun serabından, öylece sessizce..
Benim seni düş güzelliğindeki albenilerde var etmişliğimle ..
Geçer giderdin sen, süzülen kuğu güzelliğinde..
Serabına düşmüş biçarenin, kendini avutup ..
Sensiz, senli aşk çöllerinin serapların da, kaybolmuşluğun da …!
Sensiz, senli aşk çöllerinin serapların da, kaybolmuşluğun da …!



Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ

Altınoluk /Edremit

06/05/2015

Saat;14_56

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...