26 Mayıs 2021 Çarşamba


SİSLER, ANILAR VE DÜNDEN BU GÜNE, BEN ...... '' - GÖNÜLDE SENSİN, GÖZDE SEN..... '' Sen, her şeyiyle apansız ortaya çıkan, kent gibisin ... Tenhalığın, kalabalığın ve yalnızlığınla .... Seni keşfetmek, kenti keşfetmekten de zor ve bir o, kadar da fantastik mi fantastik, üstelik eğlenceli de ....... Ben, aklını değil, gönlünü kentlerde bırakanımdır, oldum, olası ... Ondandır ... Görür görmezliğimde, sende kaldım, zerre, zerre,sende ...... Sen, benim için .... Sisler, anılar ve dünden, bu güne ömrüme nakşolan'sın, tüm renklerinle ... Akılda, fikrimin ince güllüğünde .... Hele ki, yürekte, gönülde, gözde hasılı, ömürdeliğinle ..... Sığınağım, limanım, delişmenliklerim ... Kızaran yüzümü gömdüğüm sevgi atlasımsın, sevgi atlasım ... Ömrümde, ömürsün ...... Ömrümde, ömürsün ....... Sen deyince ... Bir solukluk düşününce .... Ömrümde, ömürlüğünle, yaşayan'sın .... Dahası .... Silinmezliğinde, renk cümbüşlüğün de, aklıma, gözlerime sinen, fotoğraf'sın ... Her şeyiyle, apansız ortaya çıkan, kent gibiliğinle .... Kentlerde aklımı değil, gönlümü bırakanlığım la, sendeyim, sende .... Ömrümdeki, ömürlüğünle, beni işkal eden, yutan, kentliğinle ... Ömürde, yürekte, gönülde sensin, gözde sen ......... Beni işgal eden, yutan kentliğinle ... Gönülde sensin, gözde sen ........ GÖNÜLDE SENSİN, GÖZDE SEN .......... Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ / İSYANİ Immenstaad / Almanya 26 / 05 / 2021 - Çarşamba Saat ; 21_21

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...