26 Mayıs 2022 Perşembe


 

ÇÖZEMEDİM GİTTİ .......!

NEDENDİR ?

NEDİR, BU KADAR, KÖR DÜĞÜM BAĞLILIK DA, TUTKUNLUĞUM ?

 

 

Örselenip, üzüldükçe dahi, değil soğuyup, geri adım atmak, çekimser kalmak ....

Hele ki ....

Şüyuu, vukuun'dan beterlik de, İHANETİN KARANLIĞI, GÖLGESİ, KİRİ DÜŞERKEN, BU ANLAŞILMAZ MUAMMALI İLİŞKİNİN ÜSTÜNE ........!

Üstelik, sanki inadına ve hatta gıcığına, garezine yaparcasına ......

'' - Ben hadımım derken, senin oğlun, kızın kaç? Deme hallerinle ''

Damarıma basışına ve ifrit edişlerine karşın .........!

Sanki, bulunmaz Hint kumaşı yada Fasulyeden nimet halleri yükleme kıyakları ve en amiyane, argo deyişle .......

<< -CLARK GABLE ÇEKİŞLER>>' imin, abartılı gösterilerine soyunmalar da ve sana biat'la, kulluklar da ....

Adeta, şeksiz-şüphesiz tapınmam, karaktersizlik, zaaf ve iradesizlik ile açıklanamaz iken ........!

Nutkumun tutulup, lal olmacasına DUMURA UĞRAMANIN PENÇESİNDE KIVRANMA PAHASINA .....

SANA MEYLİM, HATTA, HATTA DÜPEDÜZ KÖLELİĞİM NEDENDİR ???

Çözemedim gitti .......!

Safdillikle izah edilemeyecek kadar körlük ve bönlükler de ısrar ve inatla ......

SANA, '' - İZAHA MUHTAÇ OLDUĞU KADAR, İZAHI OLANAKSIZ HALLERDEKİ MÜPTELA LIĞIM ......! ''

Üstelikte, Büyü'ye- Cazı'ya, inanmayıp, Muska'ya, >Hurafe'ye pabuç bırakmaz geçin'işimin, bilinen ulu-orta aşinalığın da ........!

Nedendir ?

Nedir, bu kadar, KÖR DÜĞÜM BAĞLILIKLAR DA, TUTKUNLUĞUM ?

ÇÖZEMEDİM GİTTİ .......!

NEDENDİR ?

NEDİR, BU KADAR, KÖR DÜĞÜM BAĞLILIKLAR DA, TUTKUNLUĞUM ?

AKLIM MI, BENİ TERK ETTİ,  BEN Mİ GERÇEKLE, SAĞ DUYUYA SIRT DÖNDÜM ?

ÇÖZEMEDİM GİTTİ .......!

NEDENDİR ?

NEDİR, BU KADAR, KÖR DÜĞÜM BAĞLILIKLAR DA, TUTKUNLUĞUM ?

KÖR DÜĞÜM BAĞLILIKLAR DA, TUTKUNLUĞUM ?

 

 

 

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ / İSYANİ

 

 

 

Immenstaad / Almanya

 

 

 

26 / 05 / 2022 - Perşembe

 

 

 

Saat ; 14_41

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...