6 Haziran 2022 Pazartesi


 DOLAŞIR, DUDAKTAN DUDAĞA ...

Bakmayın, böyle alaysı edalarla gülüşüme..
Gözlerim gülse de,kan ağlar içim
Saçımın tellerine hüzünler ördü hayat ..
Çıkardı adımı KALDIRIM SERÇESİ'ne...
Şarkılarda dillense de hayatın elimden tuttuğu ..
İnanmayın siz buna..
Ne önce ,ne'de sonra tuttu elimden hayat..
Ondandır bırakmışlığı da, düpedüz palavra aslında ..!
Sürttüm durdum kaldırımlarda akşamdan sabaha ..
Kah neon ışıkları,kah yağmur damlaları , ağdı hayatıma..
Gözlerdeki o hoyrat ve acımasız bakışlarla ..
Ruhumu,yüreğimi , ömrümü , iğdiş etti insanlarda ..
Ömür öyküm yazılıdır, sokaklarda,kaldırım taşlarında ..
Ve, sokak lambalarının utanca kesen solgun-ölgün ışıklarında ..
Boşuna demezler ..
Çıkmış dokuza,inmez sekize diye o bitmez-tükenmez sokak lakırdıların da ..
Ben, benden geçsem de, hala yosma'lığın izleri durur alnımda ve öykümde ..
Dolaşır dudaktan dudağa..
Ve,ömrüm hala sarhoş masalarında meze olur ..
Ağır roman hayatımın, karanlık sayfalarından ..
Ömrüme, hayata ve dünyaya hüzünler saçılmacasına !
Ömrüme, hayata ve dünyaya hüzünler saçılmacasına !
Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ
Friedrichshafen /ALMANYA
11/05/2016
Saat:11_00

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...