30 Haziran 2022 Perşembe


 NE YANA DÖNSEM, SEN ...


Sanma ki .....
Gidişin, kurtuluşum oldu .
Hayır, tam aksine ..
Battıkça,batıyorum sana,sensizliğin de bile ..
Şimdilerde gecemde,gündüzüm de ..
Uykumda,düşümde ..
Ne yana dönsem, sen ..
Dumura uğradım, iptal'im ben ..
Sonunda gidişinle ele geçirip,işgalini ve ilhakını tamamladın ..
Sensizliğin de bile senin'leyim ..
Sendeyim ..
Ne yana dönsem, kime, neye baksam , sen ..
Siluetler, gölgeler, önü-ardı sıra koşuşturup ..
Sonra mahcubiyet,ezinç ve elemle defalarca özür dilediğim, insanlar ..
Bakıp,bakıp kahrolduğum, her ne varsa, sen ...
Eskiden, bana sıkça ..
Gözünün önündeyim,ama görmüyorsun beni, derdin .
Şimdi,yokluğunda ne yana dönsem, sen .........!
Ne yana dönsem, sen ...!

Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ/İSYANİ

Friedrichshafen / Almanya

30/03/2017

Saat:02_21

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...