7 Haziran 2022 Salı


 YORGUN YOLCUYUM

Gamlara belenmiş ruhum...
Zamanın dehlizinde ve içimdeki fırtınada yit'tikçe ...
Mutluluk ve ben, birbirimize ırak .
Birbirimize, yaban kalıyoruz ..
Beni, bende tamamlayacak,kışımı yaza bağlayacak ,
Ruhumu, sevgide aşkla,dal-budak çiçek açtıracak..
Ömrümün atlasında aşkı, kilim, kilim dokuyacak ...
Yüreğimi aşkla, aşka çarptıracak ..
Bana, beni bağışlayacak ,
Daldığım hüzün denizlerinden çıkartıp,
Sevgide limanım olup, bana kucak açacak...
Ömrüme ömür,canıma can katacak.
Canda,cananım olacak ....
O yüreği sabırda, hasretle bekleyen yorgun yolcuyum ...!
O yüreği sabırda, hasretle bekleyen yorgun yolcuyum ...!
Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ/ İSYANİ
Altınoluk / EDREMİT
29/12 /2015
Saat: 04_09

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  YARIMSIN …. Hayatın sana oldum olası cömert davranıp … Yediğin önünde, yemediğin ardında, bal-kaymak bir hayatı sunmuşluğunda … Oldum olas...