17 Mart 2015 Salı

BAKIP, BAKIP KIYMA, BANA..
Senden arda kalan, bakmalara doyamadığım .. Kendimi alamadığım, hatıran .. Duvardaki resminden ... An be an, bakış bakış çoğalışlarla, çıkıp ta gelişinle .. Beni, benden çalmışlığında ! Girerek kanıma, aklımı alma.. Ne olur, yalvarırım .. Bakma öyle, zeytin karası güzelim gözlerinle .. Yokluğunda, varlığınla .... Ok, ok bakışlarınla alma canımı, zerre, zerre ..!
Hergün defalarca öldürüp, öldürüp diriltmecesine .... Ömrümü azaba, hasrete ve kahra kestirmişliğinle .... Bakma, ne olur ... Beni, tanrı bağışlasada , Sen, asla bağışlama, bağışlama ..! Ama ...., Yalvarırım .. Zeytin karası göz bebeği güzelliklerinin albenisinde ..., Girme kanıma ... Aklımı , alma ...
Bakıp, bakıp kıyma, bana ..! Bakıp, bakıp kıyma , bana ..! Mualla SEZGÖR YASSIBAŞ
Altınoluk/Edremit
17/03/2015

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  ONDANDIR.. Bir sendin.. Bir de ben .. Hayat mektebinde , sınıfları geçemeyen.. Ondandır, adımızın ,''Baki '' ile ,'...