12 Mart 2015 Perşembe

''-YÜREĞİMİN, 
AŞKA YELKEN AÇMAYA CESARETİ OLMAMIŞLIĞINDA ..''

ÇIKTA GEL .....,

''-EY GÖNLÜMÜN PRENSİ, BEDENİMİN EFENDİSİ ...
VE..,
İHTİRAS ALEVLERİMİN, MEŞALECİSİ ...! ''

Yüreğimin aşka yelken açmaya cesareti olmamışlığında..
Gönlümün, kırılgan bir gül dalı olup ..
Hayatın kasırgasında, salım, salım, sallanıp ..
Ha, koptu ..
Ha, kopacak ların korku gel-gitlerinde titremelere durmuşluğunda ..
Ömürlüğümde ve ömürlüğünde, sana erişememişlimle ..!
Düşlerimin albenisinde yarattığım ...
Gönlümün prensi ve arzularımın, bedenimin efendisi ....
Var ettiğim, ihtiras alevlerimin meşalecisisin .....!
Sen, bir düşsel tutku güzelliğisin, ey sevgili ..
Tütsü kokularımda, loş mor ışıkların kuytusunda ..
Düş vadimin derinliklerinden, çıkar, çıkar, gelirsin ..!
Ala kesmiş, aşkın ateşinin mor yangınlarına tutulmuş
Duygu sellerinde, patlayıp..
Şelaleliğin coşkularında, gürül, gürül akmalara durarak ...!
Beni, girdaplarında savuran sularından, hayat bulup ..
Delerek karanlığı ve kayayı, evreni öpen Kardelenler misali ..
Seni aşkta öpmelere koyularak, rengarenk açmalara durup ..
Aşka susamışlığımla ...
Yağmur bereketliliğinde, salkım-saçak dağılarak ..
Aşk bağının kuytularında, dal-budak salmalara koyulup ..,
Tutku dolu nefesinle, soluk, soluğa kalmacasına, kapıldığım ,
İsteri kasırgalarında, titreme nöbetlerine tutulmuş ruhum ..
En cömert ve en davetkar haliyle, arzuda çağrıyor, seni ....!
Gecelerin, sarı-sıcak alevlerinde, bir bedenliklerde, yanıp-kül olarak ..
Zirvesine ihtirasın, doruklarına Nirvananın senle erişmecesine ..!
İstiyor seni, geceden, zamandan, evrenden ..
Beni, tutkularla var etmişliğinde, kanıma giren, Aşk Tanrıçamdan ..!
En pervasız, en cüretkar sözler ve bedenimin köz, köz olup ...
Şehvetin alevlerinde yanarak, dağılmışlığımda ..
Evrene ve gecenin içine, kıvılcım, kıvılcım ..
Ateş böcekleri olup, renk renk, ışık, ışık ..
Hasılı, albeni, albeni dağılmışlığımla ...!
Bedenim zaten soyunuk, ey benim, gönlümün sultanı ..
Ulu çınarım, kara yağız, düşsel prensim ..
Marifetin, onu soymak olmamalı ..
Hedefinin bu kadar küçüklüğü ...
Düş kırıklığım, hüsranım olur, bende ..
Hayal-i sükutlar da, tarümar olurum ..
Kelebek ölümlerinde savrulur, zerrelerim toz, toz ..
Semanın bağrına, gecenin atlasına ,
Göz kamaştıran, gündüz şavkına ..!
Tut ellerimi ..
Çevir beni, merkezinde ..
Gel, gir içime..
Kaybet beni, benim derinliğim de ..
Al halkalı harelerle sar, suyun yıkasın, suyun ....!
Yüreğimin aşka yelken açmaya cesareti olmamışlığında ..!
Ereğin, ruhumu soymak olsun senin ..
Ben, bedensel üryanlığımda, zaten seninim ...!
Yeşil çaylar ..
Dağlar süsü albenili, mis kokulu rengarenk bulutlar ...
Tarih öncesinden aşk ülkesinin uçsuz, bucaksız ..
Sınırsız coğrafyalarının, derinliklerinden ...
Kartal kanatlarında, şahin pençelerinde süzülen aşk masalları ..!
Orman yellerinin, uğultusu ..
Çağlayan su seslerinin şırıltısı ol, sar beni ,
Tepeden tırnağa, arzuya kesmiş tüm bedeninle ...
Çelik telleri kıskandırmacasına sağlamlıkla, sımsıkı kenetlemecesine . 

Soluksuz koymacasına, sar beni, sar ...!
Gezinsin leblerin, tenimde ..
Bir sıcak çay ol, dol bedenime ..
Buram, buram dağıl içime ..!
İçindeki şeker et, dağıt beni ...
Kasıklarımdan başlayıp, tüm bedenime yayılan, o sıcacık suyunda ...
Ruhumdaki esans kokularında yit, yitir beni ..!
Gözlerimde, arzu çiçekleri ..
Bedenimde, kuzguni arzular ...
İhtirasla aralanmış dudağımda ..
Dudaklarında kaybolan, dilimde ..
Söz ol, çığlık ol, haykırış, haykırış çoğal ..!
Ruhum, ruhuna yoldaşlıklarda,
En albenili, en pervasız, en haşarı, en delişmen Lotusluğunda .....
Açılıp -saçılsın, geceden, sabaha ....!
Yüreğimin, aşka yelken açmaya cesareti olmamışlığında ....!
Sen, der beni, derdiğin çiçeklerde, sen kok ..
Ben koklayayım, derin, derin, seni ....!
Ben koklayayım ,derin, derin, seni ....!
Yüreğimin, aşka yelken açmaya cesareti olmamışlığında..
Pulsuz dilekçeler..
İsimsiz dualar ..
Adressiz mektuplar, yolladım, gönlümün, ömrümün tanrıçasına ..!
Ya, erdir, erit aşk ateşinde, beni ..
Ya, yak ,kor, kor, hasretlikte kül et,
Savur beni, asumana, diye ..!
Duyuramadığımı sanmıştım sesimi, ömrümün Aşk Tanrıçasına ..!
Yüreğimin, aşka yelken açmaya cesareti olmamışlığında ..
Ödüllendirerek düş, düş ...
Mahzun gönlüme, yalnızlığı ağu edip, içtiğim geceme, düşürerek ...
Ödülüm ve mutluluğum olarak, bahşetti bana, seni ....!
Ey gönlümün prensi, bedenimin efendisi,
İhtiras alevlerimin meşalecisi ..!
İhtiras alevlerimin meşalecisi ..!

Erdem YASSIBAŞ
Altınoluk /Edremit
12 / 03 / 2015
Saat; 19_35

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

  ONDANDIR.. Bir sendin.. Bir de ben .. Hayat mektebinde , sınıfları geçemeyen.. Ondandır, adımızın ,''Baki '' ile ,'...